Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BjornR sa:27mm tejp.
Den tejp som är snyggast är bäst.
kais01 sa:tesa 4289 är misstänkt lik stans tape, säljs i stora rullar för en dryg hundring, finns massor av bredder.
SalkinL sa:Silvertejp är sämre på allt jämfört med gorillatejp.
Gorillatejp lämnar inga limrester. Det delaminererar inte. Det tätar bättre och har mycket bättre lim. Tejpen känns dessutom mycket tåligare.
Silvertejp gillar jag inte alls. Testat och kommer inte använda det igen. Finns säkert olika kvalitéer beroende på tillverkare men gorillatejpen är the shit ändå.
tutham sa:SalkinL sa:Silvertejp är sämre på allt jämfört med gorillatejp.
Gorillatejp lämnar inga limrester. Det delaminererar inte. Det tätar bättre och har mycket bättre lim. Tejpen känns dessutom mycket tåligare.
Silvertejp gillar jag inte alls. Testat och kommer inte använda det igen. Finns säkert olika kvalitéer beroende på tillverkare men gorillatejpen är the shit ändå.
Att den lämnar limrester kan jag visst intyga...var tvungen att tejpa om mina fälgar efter två säsonger då tejpen av någon anledning börjat släppa i kanten på vissa ställen. Den ena fälgen lyckades jag få bort det mesta av tejpen utan rester, på den andra fick jag dock skrapa limrester i någon timme! Gorillatejpslimlagret är tjockt och vill liksom sitta där det sitter fick jag erfara. Annars är gorillatejp mycket bra till tubeless, starkare och tätare tejp är nog svår att hitta, om det ens går!.
Stewe sa:Ser bra ut, hur var den att montera?
det ser ut som att du har fått ner den ordentligt i botten.
Stans-tejpen testa 4289 är så jäkla stel så det är rätt bökigt att få ner den. Man brukar få sträcka som fan och köra med slang först några vändor för att få den att sätta sig.
Stewe sa:Ser bra ut, hur var den att montera?
det ser ut som att du har fått ner den ordentligt i botten.
Stans-tejpen testa 4289 är så jäkla stel så det är rätt bökigt att få ner den. Man brukar få sträcka som fan och köra med slang först några vändor för att få den att sätta sig.