Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har bara en Rival effekt vevarm.Ibland, i synnerhet på effektpedaler.
Ja, du riskerar att pedalen gror fast i armen utan bricka. Eller att dra gängan ur armen.Är den nödvändig?
Den kommet inte med alla
Säkert. Eller här https://www.cykelkraft.se/pedalaxel...AzDqHK9NnTX0yaYf6erWjaq6sxByxaIZKAyVS0MCtrG7sFår hoppas lbs har ett par över..
Tack, behöver dem innan fredag så det kan bli lite tight med Postmord och Co.Säkert. Eller här https://www.cykelkraft.se/pedalaxel...AzDqHK9NnTX0yaYf6erWjaq6sxByxaIZKAyVS0MCtrG7s
Alt vilken kines som helst, levereras då i familjepack för en spottstyver.
Kan kolla om du inte kommer in i valfri cykelbutik med verkstad, dom lär ha hemma.Finns det möjligen någon som har liggande som kan skicka så betalar jag gärna några kronor.
Tack, jag går till min lokala lbs imorgon fm men den har tyvärr lite att önska. Vill gärna stödja lokalt men de har till exempel inte haft hemma ett enda par korta svarta handskar på hela 2024.Kan kolla om du inte kommer in i valfri cykelbutik med verkstad, dom lär ha hemma.
Tror mest de behövs om pedalens kontaktyta mot vevarmen inte är rund, utan har t.ex. ett nyckelgrepp vars skarpa kanter kan äta sig in i vevarmen vid åtdragning.
Kunde man tycka men jag har iaf inte hittat. Udda mått.De där brickorna kan väl knappast vara cykelspecifika, en bygghandel borde rimligen ha ett adekvat bricksortiment …
Makes senseDet behövs också när vevarmarna är i kolfiber så allt mottryck leds mot metallinsatsen isf för på kolfibern.
Jag har men tyvärr befinner sig brickorna hemma medan jag är ett par hundra mil därifrån. Men nog borde en cykelverkstad värd namnet ha i ett litet fack.Finns det möjligen någon som har liggande som kan skicka så betalar jag gärna några kronor.
Jag förstår. Det är just det som är problemet, ”värd namnet”. 9 mil till en som är värd namnet för min lokala är det tyvärr inte.Jag har men tyvärr befinner sig brickorna hemma medan jag är ett par hundra mil därifrån. Men nog borde en cykelverkstad värd namnet ha i ett litet fack.
Går ut och kollar....Jag förstår. Det är just det som är problemet, ”värd namnet”. 9 mil till en som är värd namnet för min lokala är det tyvärr inte.
Men vem vet, de kanske överraskar just imorgon.