Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var tur det!Köpte en annan.
Hej!
Min chef vill bli av med sin elcykel då han har skaffat sig en bil och i samma veva är jag ute efter att just köpa en ny elcykel. Han har använt cykeln 3 gånger och jag fick se den och provcykla den idag och den är praktiskt taget i nyskick förutom några få report och att däcken har lite spår av användning. Är 8500 kr rimligt eller borde jag köpa en helt ny elcykel istället? Det finns inget kvitto eller garanti då han fick den i födelsedagspreset.
Undrar även kring batteriet, är det dumt att köpa en elcykel som har ett batteri som är 1.5 år gammalt och hur kan det påverkas i framtiden? Blir batteriet avsevärt sämre om det bara ligger och samlar damm?
Cykelinfo:
RAMME Diavelo Aluminium
GAFFEL SR Suntour NEX-E25 med lockout
Ant. gir 8
GIR Shimano Altus
SHIFTER Shimano Altus
KRANK Bafang
BREMSER Shimano M355 hydrauliske skivebremser
HJUL/FELG Aluminium Dobbelbunnet
Batteri Protanium 36V/10,4Ah, 375Wh batteri,
Motor Bafang Max-Drive 36V/250W krankmotor 80 Nm og girsensor
Display Bafang Max-Drive
Kan du trolla?Trådstart
Kan du trolla?
Underbart!Googles cache kunde.
Antar det med tanke på att någon kände sig manad att väcka liv i den.Är tråden tillbaka nu?
Angående den länkade cykeln verkar det vara billiga komponenter. Elsystem på 20 Volt, det är länge sedan det var vanligt. 200 Watt i effekt, och ett ganska klent batteri (7.8 Ah). Du borde satsa på 36 Volt, 250 Watt och ett batteri på omkring 400 Wh eller mer. 7 utanpåliggande växlar indikerar enkla komponenter.Hur håller denna cykeln?
![]()
Elcykel 20" 7 växlar
Stil och komfort i skön kombination. Läcker design och fyra tum breda däck ger dig garanterat uppmärksamhet när du glider fram längs med gatorna. T...www.biltema.se
Bor i Kalmar och cyklar ganska grusiga vägar så behöver något som inte går sönder direkt.
Du köpte ju en annan skrev du ju.Någon som har ett tips eller är det bara oseriösa troll på denna sida?
Angående den länkade cykeln verkar det vara billiga komponenter. Elsystem på 20 Volt, det är länge sedan det var vanligt. 200 Watt i effekt, och ett ganska klent batteri (7.8 Ah). Du borde satsa på 36 Volt, 250 Watt och ett batteri på omkring 400 Wh eller mer. 7 utanpåliggande växlar indikerar enkla komponenter.
Om du vill ha en billig Biltema elcykle verkar dessa två vara bättre köp, https://www.biltema.se/cykel-elcykel/elcyklar/elcykel-city-sport-28-3-vaxlar-2000042418, samt https://www.biltema.se/cykel-elcykel/elcyklar/elcykel-e-comfort-plus-28-8-vaxlar-2000043710.
En brasklapp med Biltemas elcyklar är att någon/några modeller har förprogrammerat åldrande i batterierna. Vet dock inte vilka, och en kunnig batteri lagare kan fixa det.
Och skall du få bättre svar så får du nog ändra trådrubriken.
Har du druckit fruktsoda?BRITT-MARIE IDAG! KOM IGEN NU BRITTAN! BRRRR BRRRR BRITTMARIE!
Joelle ger över 15000 resultat på hitta, och jag hade nog aldrig hört talas om det förr.
Tjocksvansade pungråttor på denna rövsidan!Jo, TS försöker trolla sin egen tråd efter att andra misslyckas, skandal. Någon måste göra något!
Mig trollar man inte, det är för fasiken taskigt.Jo, TS försöker trolla sin egen tråd efter att andra misslyckas, skandal. Någon måste göra något!