Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Det där bygget tycker jag är värt fler bilder :-)
jomper sa:Riktigt snyggt genomfört. Enkel och ren lösning! Fyrkantsprofil på den ledden bör klara en hel del belastning.
Tack!erik_valdemar sa:Mycket fint bygge! Jag undrar dock över styrrörsvinkeln, den ser rätt brant ut jämfört med andra exempel. Hur påverkar det egenskaperna för ett sånt här ekipage?
access sa:Cyklade hem en Bullitt Milk Plus med Deore 3x9 växlar, hydrauliska skivbromsar, låda, säte och Reelight från Köpenhamn till Lund för ett par veckor sedan. Hunnit avverka lite över 300 km nu så det ska bytas lite delar (säte, styre och sånt). Mycket trevlig cykel i övrigt.
Ser att NLC också varit och vädrat långtradaren på de Skånska slätterna. Jag var med lill-klonen på sightseeing till MAX IV och ESS. Blev så spännande så han somnade efter halva resan. :D
Zooltrix sa:access sa:Cyklade hem en Bullitt Milk Plus med Deore 3x9 växlar, hydrauliska skivbromsar, låda, säte och Reelight från Köpenhamn till Lund för ett par veckor sedan. Hunnit avverka lite över 300 km nu så det ska bytas lite delar (säte, styre och sånt). Mycket trevlig cykel i övrigt.
Ser att NLC också varit och vädrat långtradaren på de Skånska slätterna. Jag var med lill-klonen på sightseeing till MAX IV och ESS. Blev så spännande så han somnade efter halva resan. :D
Vilken väg tog du då? Via Helsingör och färjan eller hur tar man sig smidigast över sundet med en Bullit?
NLC sa:Zooltrix sa:access sa:Cyklade hem en Bullitt Milk Plus med Deore 3x9 växlar, hydrauliska skivbromsar, låda, säte och Reelight från Köpenhamn till Lund för ett par veckor sedan. Hunnit avverka lite över 300 km nu så det ska bytas lite delar (säte, styre och sånt). Mycket trevlig cykel i övrigt.
Vilken väg tog du då? Via Helsingör och färjan eller hur tar man sig smidigast över sundet med en Bullit?
Jag valde färjan (se http://happyride.se/forum/read.php/1/2238487/2238491#msg-2238491), det var inga problem att rulla upp till biljettluckan (för bilar) och sen köra ombord färjan. Eftersom man har centralstödet behöver man heller inte vara orolig för att ev sjögång skulle få cykeln att tippa ;-)
Kan tänka mig att personalen på Øresundstågen har åsikter om att köra på ett 2,5 meter långt ekipage som "vanlig cykel". Men kanske om man tar en tur med få passagerare och frågar snällt innan man kliver på.
knight22 sa:Enligt skånetrafikens allmänna villkor får man ta med en lastcykel över sundet om man åker mellan tårnby och hyllie. Men efter att passkontrollerna infördes på kastrup går inte det längre, man kan nog inte ta sig ner på kastrups perrong med en så stor cykel