Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jensen sa:Han håller på att smäller bubblorna en och en
Paco sa:Så din 29” FS i finstål väger bara 400g mer än min 27,5” i fulstål? Inte illa??
Luthman Photography sa:Din dämpare ser ut att ha lite klent med inställningar.
Luthman Photography sa:Din dämpare ser ut att ha lite klent med inställningar.
EST sa:Det där ska bli kul att höra om den är mera progressiv å om du känner stor skillnad skit i lack mm det ska ju ramlas med :)
aribr sa:EST sa:Det där ska bli kul att höra om den är mera progressiv å om du känner stor skillnad skit i lack mm det ska ju ramlas med :)
Killgissar nu, men den är nog inte progressiv alls...bara mindre regressiv, kanske nästan linjär. Blir säkert bra!
JojjeM sa:Ser grymt lovande ut.
Vad är det för styrare+taco?
/Johan
Mini_me sa:JojjeM sa:Ser grymt lovande ut.
/Johan
Kanske:
https://www.ebay.com/itm/Fouriers-M...86804b70e:m:mI_OdwssngjL4hfo1uXWi6Q:rk:7:pf:0
H. sa:Vrid styraren framåt i fästena bara så borde du väl vara hemma?
JojjeM sa:Mini_me sa:JojjeM sa:Ser grymt lovande ut.
/Johan
Kanske:
https://www.ebay.com/itm/Fouriers-M...86804b70e:m:mI_OdwssngjL4hfo1uXWi6Q:rk:7:pf:0
Ser ut att stämma bra. Tack.
/Johan
larsaw sa:H. sa:Vrid styraren framåt i fästena bara så borde du väl vara hemma?
Jo, men pivotpunkten är iväg, skulle iof kunna space’a ut det och vevpartiet, men då blir kedjelinjen bajs...
Men jag jobbar på ett modd så det ska nog bli bra ändå.
BTW, åt vilket håll dras vevlagren fast? På denna ram gängas dom in ”bakåt”, har för mig att det brukar vara ”framåt”gänga på BB’s :/
(DVS, kan Marino suttit BB’t åt fel håll?)
larsaw sa:H. sa:Vrid styraren framåt i fästena bara så borde du väl vara hemma?
Jo, men pivotpunkten är iväg, skulle iof kunna space’a ut det och vevpartiet, men då blir kedjelinjen bajs...
BTW, åt vilket håll dras vevlagren fast? På denna ram gängas dom in ”bakåt”, har för mig att det brukar vara ”framåt”gänga på BB’s :/
aribr sa:larsaw sa:H. sa:Vrid styraren framåt i fästena bara så borde du väl vara hemma?
De borde vara standard engelsk gänga. Dock hadde min första ram rätt mycket färg i bbn som jag fick ta bort innan den gick inn fint.
marr sa:aribr sa:larsaw sa:H. sa:Vrid styraren framåt i fästena bara så borde du väl vara hemma?
De borde vara standard engelsk gänga. Dock hadde min första ram rätt mycket färg i bbn som jag fick ta bort innan den gick inn fint.
Fast om man vänder på huset? Då blir det väl fel?
marr sa:larsaw sa:H. sa:Vrid styraren framåt i fästena bara så borde du väl vara hemma?
Rätt säker på framåt ja.
JojjeM sa:marr sa:larsaw sa:H. sa:Vrid styraren framåt i fästena bara så borde du väl vara hemma?
Rätt säker på framåt ja.
Fast det är bakåt :)
/Johan
EST sa:Medurs eller moturs är lättare att fatta än framåt vilket håll är det på drivsidan hos dig??
lundatok sa:Framåt på båda sidor.
marr sa:EST sa:Medurs eller moturs är lättare att fatta än framåt vilket håll är det på drivsidan hos dig??
Bakåt i färdriktningen? :p
Bara på ena sidan..EST sa:marr sa:EST sa:Medurs eller moturs är lättare att fatta än framåt vilket håll är det på drivsidan hos dig??
Bakåt i färdriktningen? :p
Så moturs då vänstergänga med andra ord?