P
Paco
Guest
[Byggtråd] Paco och de två peruanerna
Idag blir den klar!
Nu går jag och lägger mig....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Paco sa:Idag blir den klar!
LDG sa:Snygga!! blir mer och mer sugen för att prova lite ändringar i geometri än vad jag har just nu
Vad vägde ramarna? och vad hamnade den heldämpade på?
marr sa:Paco sa:Idag blir den klar!
Ses på måndag då ;)
Jädra fint bygge
DarthVidar sa:Jag trodde att en grå cykel skulle bli lite trist (i synnerhet i jämförelse med din andra marino som ju är så jäkla snygg!!!) men jag inser nu att jag har helt fel! Det ser ju ut att bli råbra, och då är ju cykeln inte ens klar!
Lite passande klibbor med tanke på namnet ;-) :
https://www.redbubble.com/people/pu...712-b9dc-44ed-a156-221f88d14d9e&ref=shop_grid
https://www.redbubble.com/people/ar...712-b9dc-44ed-a156-221f88d14d9e&ref=shop_grid
https://www.redbubble.com/people/si...712-b9dc-44ed-a156-221f88d14d9e&ref=shop_grid
Paco sa:Dom saknar hålet på sidan som man drar den lilla fästskruven i och då blir det bökigt. Enligt både TRP och Pinkbike så ska dom vara kompatibla.
Har ju Brand-X reglage så länge, men tack ändå.
Cyklist sa:Jävlar vilken hingst! Ser riktigt stygg ut.
fredrik168 sa:Paco sa:Dom saknar hålet på sidan som man drar den lilla fästskruven i och då blir det bökigt. Enligt både TRP och Pinkbike så ska dom vara kompatibla.
Har ju Brand-X reglage så länge, men tack ändå.
Borra sig lite bara! Sen gänga sig lite!!!
Paco sa:Cyklist sa:Jävlar vilken hingst! Ser riktigt stygg ut.
Vi får ta ett rejs i Gesunda! Lätt vs tung?
marr sa:Paco sa:Cyklist sa:Jävlar vilken hingst! Ser riktigt stygg ut.
Jag kan ta tiden :D
Dvs, starta ni först. Så kör jag förbi er påvägen ner och klockar av er sen ;)
marr sa:Paco sa:Cyklist sa:Jävlar vilken hingst! Ser riktigt stygg ut.
Jag kan ta tiden :D
Dvs, starta ni först. Så kör jag förbi er påvägen ner och klockar av er sen ;)
storfiskarn sa:Fattar inte hur ja lyckats missa LIK.
Så in i helvete bra.
jofahjalm sa:Riktigt snygga hojjar! Speciellt hjuen på Necromancern...
Hur känns dom då? Märker man att det flexar i Itzy?
viggen sa:Rullade för ca 30 minuter sedan förbi två kändisar till hojar bak på en bil vid Kabin i Åre.
Välkommen till byn "Mr Marino"!
Paco sa:Haha tackar!
Känns skönt att vara hemma igen;)
viggen sa:Paco sa:Haha tackar!
Känns skönt att vara hemma igen;)
Lovar att heja om jag ser dig ute imorgon/i dagarna, vill ju gärna se närmre på skapelserna!
Ser du en långhårter-djävel i en ljusrosa poc hjälm cyklandes på en on one HT (45650B) så har du hittat mig..
tmalm sa:Que? Bilden från JBP har du ju SLXvevar? (på Hombren)
/T
jfall649 sa:tmalm sa:Que? Bilden från JBP har du ju SLXvevar? (på Hombren)
/T
Gissningsvis sitter väl SLX vevarna nu på fullgungen så den fortfarande kan användas :)
mikipedia_ sa:Äh stoppa in en pinne i hylsan så du har något å ha fötterna på????
Vad hände?Paco sa:Efter 9år så gav mitt xtr-m960 vevparti upp och jag behöver desperat nya vevar!
Åre är skittråkigt på en springcykel...
Paco sa:mikipedia_ sa:Äh stoppa in en pinne i hylsan så du har något å ha fötterna på????
Haha taget!!??
Crossmax sa:Vad hände?Paco sa:Efter 9år så gav mitt xtr-m960 vevparti upp och jag behöver desperat nya vevar!
Paco sa:Crossmax sa:Vad hände?Paco sa:Efter 9år så gav mitt xtr-m960 vevparti upp och jag behöver desperat nya vevar!
Splinesen gav upp och det hade tydligen blivit en spricka längst ut. Har ett par Zee vevar hemma som får komma till användning.
larsaw sa:Paco sa:Crossmax sa:Vad hände?Paco sa:Efter 9år så gav mitt xtr-m960 vevparti upp och jag behöver desperat nya vevar!
Splinesen gav upp och det hade tydligen blivit en spricka längst ut. Har ett par Zee vevar hemma som får komma till användning.
Surt, haft ett liknande haveri när fästskruvarna släppte på mina XT-vevar...
Men ZEE-vevarna har väl 83mm's bredd, hur ska få det att lira?