Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
castrello sa:Jeppe_E sa:Jenny W sa:Va fan. Ska man vara fotograf för att bygga cykel nu oxå. Eller inte bygga :) Har ju inte börjat ännu. Snart.
Jag kommer över med min kamera och studioblixtar så att Happymobben kan godkänna bygget ;)
Meh, jag är inte någon "mobb". Tyckte bara att det var dåligt med bilder med tanke på trådens omfattning.
mikipedia_ sa:jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
Det skulle väll vara JennyW isf för att det dröjer så länge med bilder?
Jenny W sa:mikipedia_ sa:jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
Förlåt. Jag menade det inte. Jag ska bättra mig. Låt mig stanna, snälla.
mikipedia_ sa:Jenny W sa:mikipedia_ sa:jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
Vi ska ha "öråd", återkommer med resultatet.
mikipedia_ sa:Jenny W sa:mikipedia_ sa:jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
Jenny W sa:mikipedia_ sa:Jenny W sa:mikipedia_ sa:jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
Gör så. Då får jag lite tid att pakta mig.
mikipedia_ sa:Jenny W sa:mikipedia_ sa:Jenny W sa:mikipedia_ sa:jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
Är du färdig paktad?? Förslagsvis med en fotograf.
Du får en andra chans om du lovar bättring?
ja, och gärna när de ligger i lådan så man får se om lådan är happykorrektJenny W sa:Jag kanske kan ta kort på de dubbla hämtbreven som postnord la i lådan igår?
Jimel sa:Kanske passar bättre i våga fråga tråden men vad är aero? Ursäkta en nybörjare som bara kör mtb![]()
Jenny W sa:mikipedia_ sa:Jenny W sa:mikipedia_ sa:Jenny W sa:mikipedia_ sa:jomper sa:Mobbing är inte ok, säg till om jag ska stänga av någon :-O
Är du färdig paktad?? Förslagsvis med en fotograf.
Du får en andra chans om du lovar bättring?
Jeppe har lovat att komma och fota, visst Jeppe?
Jag kanske kan ta kort på de dubbla hämtbreven som postnord la i lådan igår?
Jimel sa:Jo vet vad aerodynamisk är men är det någon egen gren eller "bara" en bättre vanlig lvg hoj?
Jimel sa:Jo vet vad aerodynamisk är men är det någon egen gren eller "bara" en bättre vanlig lvg hoj?
Henrik_E sa:Och cyklar man i Sverige är en aerohoj egentligen det självklara valet.
Mobiltelefon och dålig belysning; 'är ingen bra kombination. :-(Jenny W sa:Jag har hittat golvet i cykelrummet...
Tack.Jeppe_E sa:Nej alltså... Det här funkar inte. Jag får komma med kameran och styra upp detta! :p
Jeppe_E sa:Nej alltså... Det här funkar inte. Jag får komma med kameran och styra upp detta! :p
Adam K sa:Vad är det för vit hoj med styre där man vill placera baken??
Fråga 2 är om den där ramen finns som skivbroms-variant? (har tidigare misslyckats med att hitta 'rätt' site)
Jenny W sa:Det kom vajer med reglagen. Hmm? De blir nog över...
Adam K sa::D
Skulle formulerat mig så här:
Hur fan kan du cykla på en cykel med styre på sadelstolpen? ;)
garfunkel sa:Jenny W sa:Det kom vajer med reglagen. Hmm? De blir nog över...
Bromsvajer?
NLC sa:Tok heller, bromsar man går det ju inge fort!
Jenny W sa:Åsså alla kablar. Tror det är alla iaf. Ska bara lista ut vilken som ska sitta var. Det är bara längden som avgör, eller? Alla har väl samma funktion?