Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blev det en tre-ports "junction box" (SM-EW90-A) eller en fem-ports(SM-EW90-B),Jenny W sa:Nu är växelgruppen beställd oxå.
HåkanC sa:Blev det en tre-ports "junction box" (SM-EW90-A) eller en fem-ports(SM-EW90-B),Jenny W sa:Nu är växelgruppen beställd oxå.
enl: http://happyride.se/forum/read.php/1/2842379/2842593#msg-2842593
/Håkan
Det funkar ju bra ändå, jag har svårt att tro att du kommer att bli besviken på Di2.Jenny W sa:Det är en treports som hänger med i paketet. Femports får jag köpa sen med lite fler knappar.
GoranS sa:Finns det något måldatum för när den nya skönheten kan visas upp för omvärlden?
Jenny W sa:GoranS sa:Finns det något måldatum för när den nya skönheten kan visas upp för omvärlden?
Ja Till sista mars är ambitionen att den ska vara färdig.
ohellstrom sa:Jenny W sa:GoranS sa:Finns det något måldatum för när den nya skönheten kan visas upp för omvärlden?
Ja Till sista mars är ambitionen att den ska vara färdig.
Oooh, du pressar planen - var det inte Valborg innan?
Jag saknar växelgruppen men jag kan börja bygga.xyz-saft sa:Det inte alls tråkigt ut! Vad saknas för att kunna börja bygga?
Jenny W sa:E: Beställt från EDELRAD. Trevliga, snabba och hjälpsamma att ha och göra med.
Skogling sa:Jag tycker du är värd en Pinarello F8 med D-A Di2. Räntan är låg nu...
xyz-saft sa:Bra skit! Behöva flytta saker blir aldrig bra. Särskilt inte när det är sadeln som man vill få till vettig position på.
marr sa:
Jenny W sa:Hade ju tänkt att premiära med en 200k i helgen men det ser ut som om det blir skitväder (Har inga dubbdäck). Kan ju vara en tröst att börja bygga cykel på riktigt i stället.
Jenny W sa:marr sa:
ja jo men där står oxå att jag har blivit informerad men det måste jag ha missat.
NLC sa:Jenny W sa:Hade ju tänkt att premiära med en 200k i helgen men det ser ut som om det blir skitväder (Har inga dubbdäck). Kan ju vara en tröst att börja bygga cykel på riktigt i stället.
Om det är bara dubbdäck som saknas kan du få låna av mig, färdigmonterat på hjul (RS10)... Du vet var de står ;-)
NLC sa:Jenny W sa:Hade ju tänkt att premiära med en 200k i helgen men det ser ut som om det blir skitväder (Har inga dubbdäck). Kan ju vara en tröst att börja bygga cykel på riktigt i stället.
Om det är bara dubbdäck som saknas kan du få låna av mig, färdigmonterat på hjul (RS10)... Du vet var de står ;-)
marr sa:Jenny W sa:marr sa:
ja jo men där står oxå att jag har blivit informerad men det måste jag ha missat.
Föreslår att du läser post tråden. Så får du kanske förståelse för hur de jobbar, eller snarare inte jobbar.
Tänkte du använda den som smörjmedel?Jenny W sa:...Inte ens en grå liten fågel...
Igino Cazzola sa:Tänkte du använda den som smörjmedel?Jenny W sa:...Inte ens en grå liten fågel...
Ibland undrar man varför de har motorfordon. Jag räknade ut att min senaste försändelse, hade rört sig med en medelhastighet av 3,3 km/h.Jenny W sa:Nä. Det hade nog inte blitt så bra. Tänkte att posten kanske hade effektiviserat med brevduvor. Och att pjodden flugit vilse.Igino Cazzola sa:Tänkte du använda den som smörjmedel?Jenny W sa:...Inte ens en grå liten fågel...
NLC sa:Det finns 3 typer av fåglar; pjoddar, krågor och ånkor.
castrello sa:Snart 400 inlägg och har vi ens sett hela ramen på bild ännu?
Jeppe_E sa:castrello sa:Snart 400 inlägg och har vi ens sett hela ramen på bild ännu?
Något fel på bilderna på sidan 4?
http://happyride.se/forum/read.php/1/2842379/page=4
Jenny W sa:Va fan. Ska man vara fotograf för att bygga cykel nu oxå. Eller inte bygga :) Har ju inte börjat ännu. Snart.
Jeppe_E sa:Jenny W sa:Va fan. Ska man vara fotograf för att bygga cykel nu oxå. Eller inte bygga :) Har ju inte börjat ännu. Snart.
Jag kommer över med min kamera och studioblixtar så att Happymobben kan godkänna bygget ;)
castrello sa:Jeppe_E sa:Jenny W sa:Va fan. Ska man vara fotograf för att bygga cykel nu oxå. Eller inte bygga :) Har ju inte börjat ännu. Snart.
Jag kommer över med min kamera och studioblixtar så att Happymobben kan godkänna bygget ;)
Meh, jag är inte någon "mobb". Tyckte bara att det var dåligt med bilder med tanke på trådens omfattning.
NLC sa:Det finns 3 typer av fåglar; pjoddar, krågor och ånkor.
Jenny W sa:Va fan. Ska man vara fotograf för att bygga cykel nu oxå. Eller inte bygga :) Har ju inte börjat ännu. Snart.