Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Tjusigt värre!
Snälla sätt en vit Mattoc fast med röda customdekaler i samma kulör som ramen.
Hur mycket slag har du tänkt köra?
sobrius sa:mikipedia_ sa:Tjusigt värre!
Snälla sätt en vit Mattoc fast med röda customdekaler i samma kulör som ramen.
Hur mycket slag har du tänkt köra?
Kan vara ett alternativ om den finns som 29" och boost. Just nu lutar det mest åt att börja med 140 men inte omöjligt att jag kör på 150.
sobrius sa:EST. Klart du får prova. Har ju garanti på ramen. ;)
larsaw sa:Jippi! Äntligen någon som bygger en RIKTIG hoj!!
kimkimano sa:Är den dämparen nice kontra fox?
sobrius sa:Börjar med gaffel (29" boost ) och som vanligt känns det smidigt med Rockshox men så var det inte. Eftersom jag vill börja med 140 och sedan prova 150 funkar det inte med nya Pike som slutar på 140. Nästa steg är Lyrik men den börjar på 150. Kvar är då Yari (=sniklyrik) och nya biffigare Revelation (=snikpike). Dessa klarar båda slaglängderna. Alternativet är förstås en "gammal" Pike....eller en Yari med uppgraderat dämperi...eller? Ja det är frågan. Inte omöjligt att jag får vidga vyerna lite här. :)
sobrius sa:Börjar med gaffel (29" boost ) och som vanligt känns det smidigt med Rockshox men så var det inte. Eftersom jag vill börja med 140 och sedan prova 150 funkar det inte med nya Pike som slutar på 140. Nästa steg är Lyrik men den börjar på 150. Kvar är då Yari (=sniklyrik) och nya biffigare Revelation (=snikpike). Dessa klarar båda slaglängderna. Alternativet är förstås en "gammal" Pike....eller en Yari med uppgraderat dämperi...eller? Ja det är frågan. Inte omöjligt att jag får vidga vyerna lite här. :)
EST sa:Manitoun kan Per på Racin bike Sweden bygga upp till 140 :) Kolla med han , han brukar ha bra priser på gafflar å sånt!
Hmmm hela svingen menar du ;)
EST sa:Manitoun kan Per på Racin bike Sweden bygga upp till 140 :) Kolla med han , han brukar ha bra priser på gafflar å sånt!
Hmmm hela svingen menar du ;)
Cyklist sa:Jävlar vad nice, är något speciellt med raka "tunna" rör i framtriangeln på en cykel.
Hade personligen dekalstrippat fälgarna och tagit bort lilla RockShox-dekalen för att göra den riktigt clean, men grymt fin oavsett.