Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
Det blev ju ett hope styrlager över+under och nu lämpligt nog kvaddade jag framhjulet så väntar snart på ett pro4 framhjul med dt xm481?
Det är en rolig sjuka men dyr?
marr sa:mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
Det blev ju ett hope styrlager över+under och nu lämpligt nog kvaddade jag framhjulet så väntar snart på ett pro4 framhjul med dt xm481?
Haha, fast jag har inte hope nav, än? :p
481 är en kul fälg.
Vernersson sa:marr sa:mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
481 är en kul fälg.
Haha.... Uppenbarligen smittar den lite random för jag som har gnuggat armbåge med Marr har inte drabbats (ännu) ;-)
marr sa:mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
481 är en kul fälg.
Vi får väl se den dagen ramen behöver lackas om B-)marr sa:Vernersson sa:marr sa:mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
481 är en kul fälg.
Haha.... Uppenbarligen smittar den lite random för jag som har gnuggat armbåge med Marr har inte drabbats (ännu) ;-)
Nääää, det är lite märkligt, de hade gjort sig med lite mer orange på din orange ;)
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
481 är en kul fälg.
Haha det kommer nog?
marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
481 är en kul fälg.
Haha det kommer nog?
Har kikat lite på det... Alltid skeptisk till att ha ett par hjul bara. Vill gärna ha ett par i reserv.
Frågan är om inte det blir hope, med xm481 och då hamnar väll "findäcken" där. Sen kan jag slita på de andra i lite ner bröt :p
Vernersson sa:marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Fan Marr du smittade mig med Hope sjukan?
481 är en kul fälg.
Haha det kommer nog?
Har kikat lite på det... Alltid skeptisk till att ha ett par hjul bara. Vill gärna ha ett par i reserv.
Frågan är om inte det blir hope, med xm481 och då hamnar väll "findäcken" där. Sen kan jag slita på de andra i lite ner bröt :p
Nu har vi inte samma FunWorks nav förvisso men jag resonerar tvärt om.
Hjulen med Hope nav får gå mer brötigt än hjulen med FW
jonpon sa:Tja
Får man fråga en liten fråga?
Har tittat lite på Codeine, men hur är det att cykla uppför? Nedför verkar den ju vara the dogs bollox...
Jag cyklar "vanlig" Stockolms stig, så det går inte så snabbt, rötter och stenar och går mycket upp och ner. Men inte så långa backar varken upp eller ner.
Fungerar Codeine bra till det? Eller du kanske inte har provat så mycket. Dom har ju bra pris på ramarna just nu... :)
Cheers
Jon
Den lär vara grym i bemärkelsen att den tuggar i sig allt.jonpon sa:Tja
Får man fråga en liten fråga?
Har tittat lite på Codeine, men hur är det att cykla uppför? Nedför verkar den ju vara the dogs bollox...
Jag cyklar "vanlig" Stockolms stig, så det går inte så snabbt, rötter och stenar och går mycket upp och ner. Men inte så långa backar varken upp eller ner.
Fungerar Codeine bra till det? Eller du kanske inte har provat så mycket. Dom har ju bra pris på ramarna just nu... :)
Cheers
Jon
marr sa:Lite skogsbilder.
Vernersson sa:marr sa:Lite skogsbilder.
Inte bytt framgummit ännu? :P
mikipedia_ sa:Bra färgmatchning på dig å cykeln.
Jag vill passa på att poängtera att jag inte tror på att en Bell Super ersätter en riktig fullface för liftåka, den verkar mer vara för tillfällen när man ska trampa också :)marr sa:Saknade dock hjälm idag, såndär odödlighetshjälm som rattnalle uttryckte det.
Rattnalle sa:Jag vill passa på att poängtera att jag inte tror på att en Bell Super ersätter en riktig fullface för liftåka, den verkar mer vara för tillfällen när man ska trampa också :)marr sa:Saknade dock hjälm idag, såndär odödlighetshjälm som rattnalle uttryckte det.
Rattnalle sa:Jag vill passa på att poängtera att jag inte tror på att en Bell Super ersätter en riktig fullface för liftåka, den verkar mer vara för tillfällen när man ska trampa också :)marr sa:Saknade dock hjälm idag, såndär odödlighetshjälm som rattnalle uttryckte det.
dnleriksson sa:Ojoj, klarar cykeln den där hårda terrängen :-)
ulfalf sa:Sjukt snygg! Men hur är den nu i stök och bröt uppförs? ?? Har svaret på den frågat kommit?
marr sa:Cykeln blir bara tyngre o tyngre..
tmalm sa:Får man fråga varför du byter dekaler på hjulen? Mer aero?
/T
tmalm sa:Får man fråga varför du byter dekaler på hjulen? Mer aero?
/T
mikipedia_ sa:tmalm sa:Får man fråga varför du byter dekaler på hjulen? Mer aero?
/T
Färg matchning, han är lite fåfäng:-)
Raggamuffin sa::D lite!
Snyggt.
Var jagar du rätt på dekalerna?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:tmalm sa:Får man fråga varför du byter dekaler på hjulen? Mer aero?
/T
Färg matchning, han är lite fåfäng:-)
"Lite"? *fniss*