Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur?Rut-66 sa:Kul att se en modell där XL fortfarande är snygg. ?
Tack!skjivert sa:Snyggt byggt!
Brukar se dig på min tur till jobbet. Hojen gör sig riktigt bra i verkligheten också!
Coolt bygge med mycket attityd.
?Reivennob sa:Detta är helt klart min favoritbyggtråd!
Reivennob sa:Korg är alltid bra! Jag har en korg från en gammalt frys, ser nästan ut som en Wald om man kisar. Fram eller bak beror nog på hur cykeln känns. Jag har lite "snabb" styrning och den dämpas på ett bekvämt sätt med packning i korgen. Det tråkiga är att jag inte kan öva på bakhjulscykling när jag pendlar med datorn och matlådan där fram. Pros and cons...
marr sa:Kemist leker man utomhus..
Nah!, jag tänkte nog att jag skulle spraya på med saltvatten. Men det där ser ju sjukt effektvit ut.42Hz sa:Varför vänta på rosten? ;)
velovin sa:Gedigen och (förmodar jag) tidskrävande insats med skärmarna, blev snyggt.
Angående "böjd" sadelstolpe kanske det är Thomsons lösning på setback du tänker på?
https://www.bike24.com/p211312.html
Haha, bra jobbat!. =)Frenisse sa:T-Rust, Recycle, feo2,
Ahh. Tack för info. Man ska helt enkelt leka ute med de grejerna.Milistern sa:Aluminium i Natriumhydroxid blir till vätgas. Det som sticker i halsen är förmodligen små mängder natriumhydroxid som följer med gasen. När vätgasen sedan blandas med syret i luften bildas knallgas. En liten bricka ger nog inga större mängder, men det finns väl anledning att vara lite försiktig både för att spara halsen och huset.
Milistern sa:3 - 12% finns lite varstans på apotek och färghandlare / byggvaruhus. Eller om det kanske är 17% som är högsta koncentrationen. Minns inte riktigt. Och kemist skulle jag verkligheten inte våga kalla mig...
Rut-66 sa:Han verkar använda en lösning för utvärtes bruk, tvätta småsår och liknande, så 3% lösning.
Re-Fresh i Göteborg sålde förr en 19%, men nu verkar de bara ha just 3%
Premium Urval har 35%, men då snackar vi stora dunkar och de är mest riktade mot företag även om privatpersoner får beställa.
kaj a sa:Tjena
Blånering vore kul att testa nångång, men för dig är kanske brunering är bättre? Här är ett dyrt alternativ, det första i min googling: https://www.restom.se/mobile/product.html/brunering