Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är fortfarande (otroligt nog, hallå?!) singel så passar på att göra så mycket galenskaper jag bara kan just nu!Tergorotas sa:?
Min sambo hade dödat mig om hon hade vetat vad jag gjorde med en ram för kostnaden av en resa till maldiverna deluxe.
56k med styre och gaffel, men det kanske inte är en förmildrande omständighet eftersom jag strippade den också... Hmm...fhloston sa:Vasaruattramenkostade? :-)
Svårt att konkurrera där, så klart nöjd med andraplatsen!Paco sa:Efter EST så är du min idol här på Happy?
Haha det var också en variant.Raggamuffin sa:Min sambo hade dödat mig om jag köpt en tramsig resa istället för en cykel jag verkligen vill ha.
Jag gillade iof färgsättningen när ramen var lös men med det som redan är gjort så hade det inte passat så bra.
Haha ja olika sidor av skalan helt klart, men bara kul det ju!EST sa:Hehe? ja helt klart asfin! Å så tvärtom mot mina byggen!
Men som sagt riktigt snyggt.
Cyklist sa:Scrollar kommentarer på Instagram om 14-åringar som ska leja yrkesmördare för "50.000.000€" eftersom jag skrapar lacken från en ny ram, men envetet täljer jag på i snickerboa!
jekyll sa:Tänk att vara med om detta ögonblicket!
Raggamuffin sa:Min sambo hade dödat mig om jag köpt en tramsig resa istället för en cykel jag verkligen vill ha.
Tergorotas sa:Raggamuffin sa:Min sambo hade dödat mig om jag köpt en tramsig resa istället för en cykel jag verkligen vill ha.
Var hittar man en sådan sambo?
Men för den summan kan du å andra sidan säkert få ett riktigt proffs, som får det att se ut som ett äkta 60-tals Dala-mord där jag blev där jag blev dräpt med en Morakniv av min dryckeskamrat över en dispyt om sista flaskan lokalproducerad rusdryck!fhloston sa:Om jag hade 50000000 euro, så skulle jag lägga lite av pengarna på en ram, sen skulle jag ha en massa över att göra roligare saker än att leja yrkesmördare!
Jag tror det där kommer att bli jättebra. I original var den för skrikig i mina ögon.
Det var ju tur ändå att datorerna inte exploderade vid tolvslaget, då hade vi kanske inte haft något Happy.UrTomas sa:jekyll sa:Tänk att vara med om detta ögonblicket!
Ja, millennieskiftet och ramskrap. Två oförglömliga ögonblick.
Förstod nästan det, då kan ju en kolfiberhoj eller två vara småpotatis i sammanhanget haha. Men låter helt klart bra oavsett!Raggamuffin sa:Hästhoppnings-tävling, de är långt knäppare än oss.
Nackdelen är ju att det går mer hö än kedjeolja.
Raggamuffin sa:Tergorotas sa:Raggamuffin sa:Min sambo hade dödat mig om jag köpt en tramsig resa istället för en cykel jag verkligen vill ha.
Var hittar man en sådan sambo?
Hästhoppnings-tävling, de är långt knäppare än oss.
Nackdelen är ju att det går mer hö än kedjeolja.
Cyklist sa:Scrollar kommentarer på Instagram om 14-åringar som ska leja yrkesmördare för "50.000.000€" eftersom jag skrapar lacken från en ny ram, men envetet täljer jag på i snickerboa!
Paco sa:Ta den enkla utvägen......?
Nejnej, äkta kinacyklar har alltid extra mycket svart baslack kring alla skarvar och grejor. ;) Så det här måste ju bli en dålig fulkines-kopia? Hmm...MrTwo sa:Perfekt, nu ser den ut som en äkta kinacykel ?
jag vet var du fick kina/silver/retro-iden ifrån en sommarkväll i rättvik? ?
#försökertaåtsignågonära
H. sa:Ferrariröd är fortfarande mitt tips.
Det är en klassisk färg som gör sig grymt bra med de polerade delarna och det är inte en färg som är starkt förknippad med något visst märke.
sommis sa:Kurbits måste ju ändå vara det ända rätta gärna på dalaröd bakgrund ;)
castrello sa:H. sa:Ferrariröd är fortfarande mitt tips.
Det är en klassisk färg som gör sig grymt bra med de polerade delarna och det är inte en färg som är starkt förknippad med något visst märke.
Haha!