Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cyklist sa:Tyvärr är Brooks-handtag av min erfarenhet mer snygga än praktiska haha. Men hade sett coolt ut!
Länkage är på ingående, dubbelkollade aldrig utan utgick helt enkelt ifrån att det satt det senaste på och beställde bakdämparen för senaste måtten. Så den är ju för kort för länkaget som sitter på just nu. Alltid är det något...
Cyklist sa:Tyvärr är Brooks-handtag av min erfarenhet mer snygga än praktiska haha. Men hade sett coolt ut!
Länkage är på ingående, dubbelkollade aldrig utan utgick helt enkelt ifrån att det satt det senaste på och beställde bakdämparen för senaste måtten. Så den är ju för kort för länkaget som sitter på just nu. Alltid är det något...
Cyklist sa:Haha du har en poäng... ?dnleriksson sa:Ytterst oväntat. Not. ?
tmalm:
Bäst jag kör en liten Happy-preview så du inte sliter ut knappen då. Dö inte av chock nu över att något kan gå snabbt i mina byggtrådar också haha...
"...on this weeks episode of American Chopper"
Cyklist sa:Hojen är äntligen klar så den här veckan blir det att styra upp allt med bilder och material, sen är det inte långt kvar tills det blir bildkavalkad med alla detaljer.
14,23kg med Minion DHF DoubleDown men utan pedaler, ändå helt okej med tanke på att allt är bombproof och en del saker som till exempel bromsarna är åt det rejälare hållet.
Ett smakprov så länge!
Cyklist sa:Crossmax: Allt löper faktiskt helt fritt tack vare "pinnen" som sitter nere på dropouten som man fäster slangen i, så borde vara lugnt.
Cyklist sa:Hojen är äntligen klar så den här veckan blir det att styra upp allt med bilder och material, sen är det inte långt kvar tills det blir bildkavalkad med alla detaljer.
14,23kg med Minion DHF DoubleDown men utan pedaler, ändå helt okej med tanke på att allt är bombproof och en del saker som till exempel bromsarna är åt det rejälare hållet.
Ett smakprov så länge!
Precis, 35mm stam men vanligt styre. Inte det allra snyggaste men funkar helt okej, blev lite extra slipning och polering bara haha.Jensen sa:Adapter mellan styre och stam?
Ah okej! Det löper fritt med millimeterprecision där, blev lite lätt imponerad över att placeringen av själva "vajerfästet" på ramen var så perfekt placerat. Så ska bara hålla ett öga där efter lite åkning sen!Crossmax sa:Jag tänkte på mellan headtube och vänster gaffelkrona!
Cyklist sa:Precis, 35mm stam men vanligt styre. Inte det allra snyggaste men funkar helt okej, blev lite extra slipning och polering bara haha.Jensen sa:Adapter mellan styre och stam?
Cyklist sa:Lemmy-shortsen på, hästalåren fram och fått 100+ bilder av Andreas Timfält som fotar åt mig - sagt det förut men på riktigt inte långt kvar nu!
marr sa:Jag ser han, han existerar!
Ska se om ja får ta en idolbild. Örange ihop med scott
marr sa:Spyshot
marr sa:Stalkar stackaren :D
När kommer t-shirten: Shortcuts #endurolineCyklist sa:Haha missade den aribr!
Som en del kanske sett via Pinkbike och Instagram är hojen äntligen klar! Stenskott och repor har det blivit, men går som fan gör den. Här är lite Happy-exklusiva bilder iaf och en åk-snutt!
Ps. Sneaky Enduro-linjer kördes mest bara för att det var dagarna innan SM i helgen som var.