Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
28x1 5/8" :)
En viktigt poäng är dock ventilen. Den ser vi inte på bilden. Välj en slang med samma ventil som du har nu.
Ja jag tänker det med, tack!Jag hade nog siktat på att byta hela däcket inom en inte alltför avlägsen framtid - det ser rätt förtorkat ut.
Nej, det är busenkelt! För avmontering/återmontering av däcket är ett par däckjärn (namnet till trots är det bättre om de är i plast, mindre risk att klämma sönder slangen vid montering) bra att ha till hands. Om du inte redan har ett par brukar de kunna köpas för en billig peng lite varstans.
Ja, det kan bli bökigt ibland. Att montera tubelessdäck på en gammal icke-tublessfälg kan vara riktigt hopplöst också, gud så jag svurit över det!Om allt funkar som det ska är det busenkelt. Jag har dock fått problem vid två däckbyte förra veckan: däcket wobblade för att däcket och fälg inte passar bar varandra. Jobbigt, då måste man massera och pumpa flera gånger för ett bra resultat.