Kypasjärvi
Medlem
Byte SRAM till Shimano.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är precis vad TS ställer som fråga.Spacekitty sa:Det kan jag inte tänka mig. Men tillverkaren av ditt nav kanske har en egen Microspline-body som passar. Vad är det för ett nav?
weldion sa:Det är precis vad TS ställer som fråga.Spacekitty sa:Det kan jag inte tänka mig. Men tillverkaren av ditt nav kanske har en egen Microspline-body som passar. Vad är det för ett nav?
Spacekitty sa:weldion sa:Det är precis vad TS ställer som fråga.Spacekitty sa:Det kan jag inte tänka mig. Men tillverkaren av ditt nav kanske har en egen Microspline-body som passar. Vad är det för ett nav?
Nej, han frågar om en Shimano Microspline-body passar. En sådan som sitter på Shimanos nav. Så läser jag det.
DT Swiss har en egen. Novatec har sin.
Skruva fast en XD-kassett igen och dra rakt utåt. Då skall bodyn följa med, så ser du vad som finns innanför. Om det är ratchet eller pawl t.ex.Kypasjärvi sa:Passar en Shimano Microspline body på detta nav?
Plush, skall genast göra som du säger! ?Plush sa:Då uppsöker du en välsorterad Scott-handlare, tar med hjulet och frågar om det går att lösa.
Det ska dom kunna svara på.
+1Supersonic sa:Ett annat alternativ är att låta Eaglekassetten sitta kvar. Shimano 12-delade växlingsutrustningen ska ju funka även på Sram-kassetter.