Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gandhi sa:Njae. Du behöver ju byta reglagen och växelförarna också. Men det kanske var underförstått.
Annars är eTap ett intressant alternativ, men även dyrare än ultegra di2. Antar att sram kommer med Force eTap vart det lider men just nu är det bara Red. sram verkar inte ha trimmat in produktionen än heller så tillverkningen är både personalintensiv och långsam än så länge och det håller uppe priset.
Har själv gått från mekaniska (sram Rival) till Ultegra di2 denna säsong och gillar elväxlarna mycket.
Menar du att det bara satt i handtag och vajer förut?NiclasY sa:Med elväxlar försvinner skillnaden i växlingsprestanda mellan grupperna, då är det bara lägre vikt du betalar för.
Om det är Ultegra Di2 (6870) du siktar på så undrar jag var ngnstans du får betala "nästan 20.000 kr" för ett di2-uppgraderingskit?Maetz sa:Är det värt att lägga pengarna på ett di2 system när systemet kostar nästan 20.000 kr
+1 (och utseende, åtminstone på nära håll)NiclasY sa:Med elväxlar försvinner skillnaden i växlingsprestanda mellan grupperna, då är det bara lägre vikt du betalar för.
Du glömde växlarna.emmer sa:Menar du att det bara satt i handtag och vajer förut?
Även eTap skall ha ANT+Stervelo sa:Fick nyhetsupdate av CAMPA om eps v3, och det stod något om wireless, jag gick igång, gillar campa, men det var koppling till din telefon. Jäsp.
Samma gäller vajeraktiverade växlar.NiclasY sa:Med elväxlar försvinner skillnaden i växlingsprestanda mellan grupperna, då är det bara lägre vikt du betalar för.
Stervelo sa:Ja, sram jobbar på att få till koppling via ant+ till garmin, det kan bli en trevlig addon, men inget särskilt viktigt, tycker jag.