Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Razzr sa:Tycker ni att jag är för dyr på den här ? https://happyride.se/annonser/ad.php?id=25036
Bulldog76 sa:Grynning:
Tack.
Lättare hjul borde ändå innebära att man orkar behålla en högre hastighet längre tid.:)
Tror att vi böärjar med att byta ut hjulen på fruns hoj, då de är tyngre än mina.
Bulldog76 sa:Vad blev det för hjul?
Verkar bli antingen Ryde Trace XC fälg, BOR XMD333 eller NoTubes Crest med Troligen Tune nav.
Sen har jag hittat ett par hjul från Superlight bikeparts med Tunenav som väger 1170 g . ska bara klara 70 kilos förare, men det passar frun som ligger på under 60
12,5 med pedaler o flakställ just nu. Rocket Ron liteskin . Fruns SE har samma vikt cirka nåt hekto mer . Om jag minns rättgrynning sa:Vad har du för vikt på din hoj då?
En fråga, hur vet man att man har dåliga lager i länkaget?grynning sa:Det har diskuterats en del i andra forum om att habiten har dåliga kullager i länkaget, idag fick jag erfara att det kan vara så... två lager helt trasiga så ingen cykling idag eller de närmsta dagarna. Nåja det går ju att beställa nya bättre lager som tur är!
Bulldog76 sa:En fråga, hur vet man att man har dåliga lager i länkaget?grynning sa:Det har diskuterats en del i andra forum om att habiten har dåliga kullager i länkaget, idag fick jag erfara att det kan vara så... två lager helt trasiga så ingen cykling idag eller de närmsta dagarna. Nåja det går ju att beställa nya bättre lager som tur är!
Jag har knäppanden från bottendelen av hojen tycker det är vevpartiet och misstänker dåliga lager där. Men det skulle kunna komma från länkaget?