Alpländare
Medlem
CASIO G-SHOCK
Är det någon som använder en sådan klocka. fick en på jobbet i25års gåva.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mig veterligen finns det 2 stycken gshock som man kan ladda, en som kom förra året och en som släpps inom kort. Båda två är träningsklockor.Inte för att jag vet någonting men är inte de nya G-Shock sådana där smartwatches som man måste ladda var 10:e minut?
Kom på mig själv nu i städ-/flytt-svängen när jag hittade ett par fina gamla klockor att jag inte har haft på mig ngn klocka de senaste 5-10 åren. Är det ngn som använder klocka nuförtiden? Måste vara en bransch på dekis?
Han har ju dragit ner ganska rejält läste jag senast. Inte för att det drabbar ngn fattig dock...Säg det till Filip Tysander...
Har en ggb100 som jag har på jobbet. Grym klocka.
Mig veterligen finns det 2 stycken gshock som man kan ladda, en som kom förra året och en som släpps inom kort. Båda två är träningsklockor.
Dom flesta gshocks går på vanliga klockbatterier och håller 3-4 år per batteri. Sen finns det modellen tough solar som laddas av solceller.
Tjena!
Tough solar är ju inte en specifik modell. Riseman, Mudman, Basic, G-Steel m.fl. finns som TS.
Måste vara en tjock manual mtp alla funktionerna. Lycka till ?Fick ett presentkort av kommunen. Modellen är G-SHOCK 1000 med tillägget 3475. Ska vara gps puls och en jäkla massa funktioner. Försöker få den till att koppla upp sig mot telefonen.
Grand Seiko brukar inte förekomma i "visa ditt boettbrott"-tråden.Grand Seiko är Canyon? Världens bästa klocka för nuftiga människor.
Casio G-Shock. Det är väl lite som att cykla Crescent?
Det är sant! Ändå förknippar jag inte Canyon- (och GS-)ägare med ”living on the edge”-typen. Det är väl därför det svider lite extra för dem när det händer… ;-)Grand Seiko brukar inte förekomma i "visa ditt boettbrott"-tråden.
Har faktiskt en Crescent också. Får inte till uppkoplingen mot telefonen.Casio G-Shock. Det är väl lite som att cykla Crescent?
Har faktiskt en Crescent också. Får inte till uppkoplingen mot telefonen.
Jag har alltid klocka på mig. Smart klocka endast när jag tränar annars oftast mekanisk även om jag har ett par kvartsklockor också.Kom på mig själv nu i städ-/flytt-svängen när jag hittade ett par fina gamla klockor att jag inte har haft på mig ngn klocka de senaste 5-10 åren. Är det ngn som använder klocka nuförtiden? Måste vara en bransch på dekis?
Stämmer, jag är ingen "living on the edge"-typ. Fast denna är jefligt robust.Det är sant! Ändå förknippar jag inte Canyon- (och GS-)ägare med ”living on the edge”-typen. Det är väl därför det svider lite extra för dem när det händer… ;-)
G-Shock är väldens coolaste klockserie, typ iaf. Jag har två små enkla badklockor. Den ena knäckte jag loss bandet på när jag körde ned i ”dödshålan” på Vidingsjöbanan för många år sedan, men efter byte av bandstift hänger den med igen.
Sonen som håller på med en "karriär" i försvarsmakten önskade sig en G-shock för att det var det man skulle ha. Stora som hus med väldigt lite inbyggda funktioner kändes det som. ;-)