Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PÄLLÄ sa:F#ck, f###ck, F#UCK!
Fast i bland ska man ha mer tur än man förtjänar. (Får väl bjuda på en Mektabbe De Luxe)
Valhalla_ sa:Wow!! Vilken tabbe! Hur mycket för kort blev det? Kapade du vid övre styrlagret? :-D Bilder??
Men vilken magisk räddning från DVO !! Tummen upp för sådan kundservice!
C-dale sa:Curtis har faktiskt en egen tråd sedan tidigare https://happyride.se/forum/read.php/1/350478/350922
Villes hoj
PÄLLÄ sa:......för supporten är absolut VÄRLDSKLASS ?
Crossmax sa:
+1, de oranga skär sig (åtminstone på min skärm) nåt hiskeligt med cykeln i övrigt!velovin sa:I de flesta fall skulle jag röstat på orange, men här gör jag ett undantag: Svart!
Makten sa:+1, de oranga skär sig (åtminstone på min skärm) nåt hiskeligt med cykeln i övrigt!
--------
Förresten, kan du inte ladda upp liiiiiite större bilder än frimärken? :-)
PÄLLÄ sa:Lite ”ful-mek” med ett par M8:or som spacers, så kan den provrullas i helgen ?
PÄLLÄ
Fler muttrar är mitt tips ...Mini_me sa:PÄLLÄ sa:Lite ”ful-mek” med ett par M8:or som spacers, så kan den provrullas i helgen ?
PÄLLÄ
Men...om du vänder på adaptern du har och dumpar muttrarna. Vad händer då?
EST sa:Nice! Vi måste ses nån gång i Kolmården då!
Manurhin2 sa:Fler muttrar är mitt tips ...Mini_me sa:PÄLLÄ sa:Lite ”ful-mek” med ett par M8:or som spacers, så kan den provrullas i helgen ?
PÄLLÄ
Mini_me sa:Manurhin2 sa:Fler muttrar är mitt tips ...Mini_me sa:PÄLLÄ sa:Lite ”ful-mek” med ett par M8:or som spacers, så kan den provrullas i helgen ?
PÄLLÄ
Jag kanske missat nåt väsentligt högre upp men oket vill väl ner och bak för att ta på hela skivan?
PÄLLÄ sa:Mini_me sa:Manurhin2 sa:Fler muttrar är mitt tips ...Mini_me sa:PÄLLÄ sa:Lite ”ful-mek” med ett par M8:or som spacers, så kan den provrullas i helgen ?
PÄLLÄ
Jag kanske missat nåt väsentligt högre upp men oket vill väl ner och bak för att ta på hela skivan?
Ja, fast problemet är att skivan slår i botten i bakkant på skivbromsen, så jag behöver ha en högre adapter, eller en 160-skiva.
Pällä.S