Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cadde sa:Börne, och google ger ju alltid de bästa resultaten eller hur?
Inte så att TS frågar för att höra vad folket här kan rekommendera eller?
Tönt...
Nej, jag kan inte rekommendera något sådant lås tyvärr. Störde mig bara på Börnes hjärnsmälta.
Ja jag tog inte åt mig & orkade inte kommentera honom... men folk frågar ju om allt idag som du säger istället för att kolla runt lite själv, Hur klarade sig folk förr innan internet fanns där man kan fråga folk om allt!JTF sa:Cadde sa:Börne, och google ger ju alltid de bästa resultaten eller hur?
Inte så att TS frågar för att höra vad folket här kan rekommendera eller?
Tönt...
Nej, jag kan inte rekommendera något sådant lås tyvärr. Störde mig bara på Börnes hjärnsmälta.
Jag tror det är töntigare att kalla folk för tönt i tryggt skydd av internet, än att rekommendera lite självständig efterforskning på Google som komplement.
Börne sa:Ja jag tog inte åt mig & orkade inte kommentera honom... men folk frågar ju om allt idag som du säger istället för att kolla runt lite själv, Hur klarade sig folk förr innan internet fanns där man kan fråga folk om allt!
Börne sa:Men för att göra Cadde lite gladare så kommer här ett förslag, som man hittar när man använder Google, har dessutom varit uppe här i en annan tråd om samma sak!
Pfaff sa:Grejen med "öppna" larm är att om tjuven är uppmärksam lägger han (hon? Knappast) handen över larmsirenen innan han börjar klippa.
Då hörs den inte många centimeter bort.
Jag har ett larmat skivbromslås till MCn. Därav kunskapen.
staine sa:Men syns det tydligt på låsen att de larmar om man rör dem? Så att en påtänd/korkad tjuv fattar att det är ett speciallås?