Cykelrealterad tatuering?

Aha, är det så det ska vara? ;) Då kan jag få skryta lite om mitt ärr också... Fast det sitter i ryggen efter fyra tänder från storklingan som bet sig fast efter en vådlig vurpa i utförskörning. Killen framför gjorde en vurpa över styret och jag smackade rakt in i honom. Slutade med en boll av cyklar och cyklister... Såg nog lite festligt ut ;)

ladda järnet ner för längsta backen du hittar å se till att skivbromsarna blir riktigt heta.. Sedan är det bara att bränna in mönstret från skivan ;)

När vi ändå har en färgdiskussion (eller hade iaf);

Hur är det med vitt?

Har ett motiv jag filat på några år som ska tatueras in slutligen och lite vitt utöver allt svart skulle passa riktigt bra. Har lite fler uppdateringar jag ska göra också.

the_TnT Skrev:
-------------------------------------------------------
> När vi ändå har en färgdiskussion (eller hade
> iaf);
>
> Hur är det med vitt?
>
> Har ett motiv jag filat på några år som ska
> tatueras in slutligen och lite vitt utöver allt
> svart skulle passa riktigt bra. Har lite fler
> uppdateringar jag ska göra också.
>
> Carpe Diem!

Har man lite mörkare skinn,så kanske det vita framhäver sig lite bättre!(men vad vet jag)
Själv ska det bli tre st tatueringar till,men ej cykelrelaterade.

/Fredde

Mattias(Thn) Skrev:
> Aha, det här är tråden där man lägger upp bilder
> på sin flickvän ? :-)

Det hade jag också missat. Jaja, här är en bild på min tatuerade flickvän då....
farg.jpg

zam Skrev:
> Det hade jag också missat. Jaja, här är en bild på
> min tatuerade flickvän då....

> /Zam

hyfsat vältränade armar din flickvän har.. :D

mickeh Skrev:
> Har letat i över ett år efter en tatuering att ha
> på vaden som relaterar starkt till cykel, framgång
> eller snabbhet. Eller alla tre...
>
> Nån som har några bra förslag?

På detta forum verkar det ju vara många som förknippar dessa tre ord med sponsrade elitcyklister i snabba kläder.

Jag tycker ivf att dessa killar ser både snabba och framgångsrika ut;), Tyvärr tror jag även den förknippas tillcyklister.

red.jpg

Klart man blir snabbare av lite trycksvärta under huden, speciellt på en nyrakad solbränd vad! ;)

Just den bilden har fått cykelidrotten idiotförklarad på mitt jobb... Att jag sedan öppnade dörren på hotellet vi bodde på för ett tag sedan när vi var på kurs, endast iförd lycrabrallor och skor efter ett tufft trainerpass... Det gjorde inte saken bättre. Det var tufft nog att förklara vad jag skulle göra med en trainer och cykel på hotellrummet... Men kul var det att reta gallfeber på sina arbetskamrater med en hoj på rummet!

Men en tatuering ska väga upp allt ont? ;)

Tillbaka
Topp