Cykelvasan 2018
Aeromiten sa:Har börjat komma in bilder från photomic nu.
Någon mer som tycker 327 kronor är lite dyrt för att få en digital bild mejlad? (278 kr plus 49 kronor i porto och expeditionsavgift.)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aeromiten sa:Har börjat komma in bilder från photomic nu.
ginnfilt sa:Aeromiten sa:Har börjat komma in bilder från photomic nu.
Någon mer som tycker 327 kronor är lite dyrt för att få en digital bild mejlad? (278 kr plus 49 kronor i porto och expeditionsavgift.)
Startade sist i år och cyklade om rätt många fatbikes innan jag var i mål. Kan nog ha varit runt 10st.julgus sa:Såna såg man inte många av... tror jag såg 2 st totalt, fredag o lördag... en av de 3 första på fredagen kom på en CX... men han såg jefligt sliten ut.
42Hz sa:Skulle vara intressant vad eliten skulle få för tider på en lätt fetcykel:
Om det är en riktig pangbild så går det väl an, annars tveksamt.ginnfilt sa:Aeromiten sa:Har börjat komma in bilder från photomic nu.
Har aldrig nånsin betalat för en sån där bild, vad ska man med den till?Aeromiten sa:Om det är en riktig pangbild så går det väl an, annars tveksamt.ginnfilt sa:Aeromiten sa:Har börjat komma in bilder från photomic nu.
Portokostnad på en digital fil skickad via e-post? Expeditionsavgift med andra ord. Fick jag 49:- för varje mejl jag skickar hade jag lätt kunnat sluta förvärvsarbeta. Det är en sjuk värld.ginnfilt sa:Aeromiten sa:Har börjat komma in bilder från photomic nu.
MickeMud sa:Hur ser banan ut nuförtiden jämfört med 2014.
Då var det mest timmervägar, kalhyggen och en del asfalt sträckor fortfarande. Egentligen ganska ful och trist natur större delen av sträckan minns jag.
Har för mig det var 95km då, hur lång är den idag och terrängen. Snabbare eller långsammare. Måste få en värdering på polarens tid 3:27 i år mot min tid 3:36 för fyra år sedan :-)