Cykelvasan fullbokad

Cykelvasan fullbokad
i en butik jag var i dag, så snackade de om att man fick en startplats om man köpte en trek :D vet inte om det stämmer :D o lite dyrt att köpa en hel cykel för att få en startplats, om man nu inte saknar cykel :D

Cykelvasan fullbokad
Vad ska man säga !
Det är för jäve.... 5mån kvar hur kan platserna va slut !
Finns det ingen driftig Happyit i närheten av Dalarna(är det väl)
Som kan dra ihop Sveriges fetaste SVARTåkning efter den officiella starten.
Det borde väl få arrangören att fixa fler startnr till nästa år :-)

Senast redigerad av en moderator:
Cykelvasan fullbokad
Jag hade nog aldrig förväntat mig att se 'Da Deliverance tour' dyka upp som ett alternativ till Cykelvasan. :)

Men om någon vill betala för biljetter så har jag en kusin som kan tänka sig att göra upp affären på någon av bakgatorna i närheten av plattan. Skicka PM till mig så får ni kompispris.

http://happymtb.org/forum/read.php/1/1604729

Cykelvasan fullbokad
-------------------------------------------------------
> Vad ska man säga !
> Det är för jäve.... 5mån kvar hur kan
> platserna va slut !
> Finns det ingen driftig Happyit i närheten av
> Dalarna(är det väl)
> Som kan dra ihop Sveriges fetaste SVARTåkning
> efter den officiella starten.
> Det borde väl få arrangören att fixa fler
> startnr till nästa år :-)

Hahaha, fantastiskt kul ide, skulle nog vara enda anledningen till att jag skulle kunna tänka mig att köra den!! ;)

Cykelvasan fullbokad
Men jösses, det är ju precis av den här uppstressade anledningen som platserna har tagit slut. Slappna av och vänta tills alla krisande gubbar inser att det snart är dags och i panik försöker bli av med sina startplatser senare i sommar.

Cykelvasan fullbokad
Det var många som dömde ut CV när det lanserades. Avgiften var ju alldeles för hög för att loppet skulle kunna dra mycket folk. Jag var bara tvungen att saxa in lite happy kommentarer från 2008.

"Även om jag varmt välkomnar ett till MTB långlopp, så kan jag inte låta bli att hoppas på att det blir ett litet fiasko. Tyvärr !!!"

"arrangören kommer att "bita sig själva i svansen"....! och med den nivån på startavgiften slipper dom mig!"

Själv hade jag förmodligen aldrig upptäck MTB (eller happy) om det inte vore för CV.

Cykelvasan fullbokad
Statistik för CykelVasan år för år:
CykelVasan 2011
Anmälda hittills: 6334
CykelVasan 2010
Anmälda/Startande/I mål: 4479/4077/4045
CykelVasan 2009
Anmälda/Startande/I mål: 1911/1760/1747

Tillbaka
Topp