Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inte utan MÅSTE skaffa !Däremot vore det nog nice med en kort hoj utan spd för att träna manuals....
EDIT, Kan vi säga att jag BEHÖVER det, eller det är smart att vänta några månader?
Ja, det lär behövas men vi har redan en ny ht med korta cs. Jag får börja med den. Kan jag inte är det materialfel och jag måste bygga en dirt. Eller street tror jag att jag ska ha.Du behöver inte utan MÅSTE skaffa !
Väldigt osmart att vänta några månader, då är det ju vinter.
Jag har samma fråga som du gällande ny kort hoj, gäller svaret även mig ?
?
Jo precisVilket VM i ordbajseri. Inte för att jag inte håller med, men precis som du säger känns det som att de snackar flr snackandets skull. Ingen har väl påstått att "attack"-position är något statiskt? Klart som korvspad att man måste låta cykeln jobba under sig.
Så kan man ju inte sägaCylindriska koordinatsystem är så jäkla mycket bättre än kartesiska. Helt överlägset.
Jag lanserar härmed mitt eget system:
RÖV
(Rätt Över Vevlagret)
Det hela är mycket enkelt, försök cykla med en utgångsposition där du har din tyngdpunkt placerad ungefär rakt över vevlagret sett från en tänkt linje i 90 grader från marken.
Om du upplever att du har svårt att bibehålla denna position när stigen börjar luta så kan det bero på att din cykel inte matchar din kropp och/eller färdighet.
Inget måttband eller youtube-kanal?Jag lanserar härmed mitt eget system:
RÖV
(Rätt Över Vevlagret)
Det hela är mycket enkelt, försök cykla med en utgångsposition där du har din tyngdpunkt placerad ungefär rakt över vevlagret sett från en tänkt linje i 90 grader från marken.
Om du upplever att du har svårt att bibehålla denna position när stigen börjar luta så kan det bero på att din cykel inte matchar din kropp och/eller färdighet.
Man kan boka privatlektioner, kostar en kasse finöl.Inget måttband eller youtube-kanal?
Då ere säkert snake oil. :)
Vilka kids? ? Är strax 35 och känner mig oftast som rena ungtuppen i skogenJag vet inte, jag försökte lansera JETT(Taiwanese) och jag har inte tjänat en spänn varken i natura eller annat. Å då hade jag ändå både cosinus och Exceltabell.
Tror berk har rätt. Du måste ha en störig video annars går det inte. Kidsen kan inte läsa.
Jag är ny på forumet. Är folk alltid såhär störda eller bara i denna och LCHF-tråden?
Brabra, bokar två på en gång.Man kan boka privatlektioner, kostar en kasse finöl.
Varje lektion börjar med att man halsar en långburk för att bli mjuk i kroppen.
Lösningen på det här är ju en dropper stem. Utsträckt när man behöver det och med ett klick blir det en hoj för manuals och hopp.
Ja, han lyckades ju bygga något som aldrig kan vara lagom.Colin Furze har hittat den slutgiltiga lösningen på geometriångesten
Klart inte bristfälligt tänkt men...Colin Furze har hittat den slutgiltiga lösningen på geometriångesten
Colin Furze har hittat den slutgiltiga lösningen på geometriångesten
Jag testade med min hoj (all mountain) efter att ha sett det där. Den var för lång, så jag har flyttat med styret och vridit det bakåt så att ”RAD” är rätt. Ska bli sjukt spännande att komma ut med den igen, jag håller precis på att lära mig att hoppa (kör mest i Flottsbro).
Jag vet inte, borde jag ha köpt en Trek M/L istället för L på min Fuel EX?
Testade idag. Lite ovant men jag hoppade fan så mycket längre!Jag testade med min hoj (all mountain) efter att ha sett det där. Den var för lång, så jag har flyttat med styret och vridit det bakåt så att ”RAD” är rätt. Ska bli sjukt spännande att komma ut med den igen, jag håller precis på att lära mig att hoppa (kör mest i Flottsbro).
Om du precis håller på att lära sig hoppa så kommer du hoppa "fan så mycket längre" varannan/var tredje gång, oavsett cykel. Tänk på det bara, så att du inte drar för mycket slutsatser :pTestade idag. Lite ovant men jag hoppade fan så mycket längre!
Varför pekar han finger? :o