Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltså slangdäcket Conti GP 5000 du har använt hittills (inte den slanglösa varianten GP 5000 S TR)?Det börjar bli dax för nya däck på racern. Har testat conti 5000 tidigare men är sugen på pirelli race.
Har du ngn länk till ngt sådant test?Tester pekar väl på att gp5000 har något bättre rullmotstånd.
+1Om min ram skulle klara 30mm skulle jag definitivt valt den bredden för ökad komfort, men kör på 28mm nu.
Pirelli P Zero Race RS verkar vara lite lättare än GP 5000, men som @DanielS skriver verkar Pirelli P Zero Race RS vara en hel del dyrareKommer sättas upp med tpu slang. Velar mellan 28 eller 30 i bredd.
Men TS har ju inte frågat om den slanglösa varianten utan Pirelli P Zero Race RSEnda fördelen jag kan se är väl att P Zero TLR finns i större bredd än GP5000 men det är ju inte relevant om det står mellan 28 och 30.
Pirelli P Zero Race RS verkar vara lite lättare än GP 5000, men som @DanielS skriver verkar Pirelli P Zero Race RS vara en hel del dyrare
Skriver han inte tvärtom angående priset?
Så går det när man citerar för mkt fram o tillbaka,Skriver han inte tvärtom angående priset?
Nä, varför skulle du blanda in dem för?Så går det när man citerar för mkt fram o tillbaka,
dessutom skriver han inte om Pirelli P Zero Race RS
som är dyrare än Conti GP 5000 enl de priser jag hittar
Det är ju den modellen som är jämförbar/bättre än Conti GP 5000varför skulle du blanda in dem för?
Så kan det ju va men det är ju inte alls det däcket han pratar om och du felciterar ju honom totalt.Det är ju den modellen som är jämförbar/bättre än Conti GP 5000
Kolla själv här
35s långsammare på 8km, kolla själv härVar tvungen att gräva fram min förpackningar och hade ju uppenbarligen inte Pirelli P Zero Race RS utan P Zero road som enligt BRR rullar ytterligare lite sämre.
Ifrågasättandet är ju inte baserat på om de är objektiva eller ej, utan ffa att han inte testar på ett underlag som liknar de underlag vi cyklar på och att man då kan låta lura sig.Man brukar ju ofta ifrågasätta hur bra BRR:s tester är men det är väl det mest objektiva vi har att gå på som finns fritt tillgängligt?
Bredaste du kan såklart. Klämde i 30 och 32 på räcern och det är LJUVLIGT. Rullar så mjukt och skönt på alla underlag. Går riktigt bra också på packade biltrafikerade grusvägar om man har såna på sina rutterKommer sättas upp med tpu slang. Velar mellan 28 eller 30 i bredd.
Om du ändå använde slang varför då inte det billigare och lättare slangdäcket Conti GP 5000Bytte från 32 mm GP5000 S TR med TPU slang
+1gissar att AS helt enkelt är ett trögare däck?