Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har beställt ett Continental Sportcontact - 28 mm till cyclocrossen - för landsvägskörning.
Är det ett "kevlar"-däck eller förstärkt mot punka?
Har någon erfarenhet av bra "punka-säkra" däck utan för stort rullmotstånd?
jag har precis de däcken på min pendlarhoj och hittills har jag inte punkat. däremot har jag plockat rätt stora glasbitar ur däcket som garanterat hade punkat många andra däck. =) tyngden kommer av mängden gummi på slitytan antar jag..
jag har inga räserdäck att jämföra med men hårt pumpade så tycker jag att de rullar bra.
har inte märkt av det hala trots det blöta vårvädret.
pendlar också med dessa (28 mm) varav 15 km grusväg dagligen. ej punkat på en månad, verkar ok tycker jag men har inte så mkt annat motsvarande att jämföra med. /erik
Jag stämmer in i kören, de är punkteringssäkra. Fast jag körde med 32 (tror jag) mm. Nu har jag ett par 23 mm Michelin Pro någonting släta racerdäck. De har rullat över krossade flaskor utan att punkas de också. Däck nuförtiden verkar himla punkteringssäkra!