Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bullit sa:Kan ju meddela att jag var nykter
Enda rimliga lösningen.Jeppe_E sa:Bullit sa:Kan ju meddela att jag var nykter
Gör om - gör rätt?
konken sa:Kanske omedvetet felvänt för att få lite utmaning :)
Sämre rull och sämre bromsgrepp...
Too little, too late.Luthman Photography sa:konken sa:Kanske omedvetet felvänt för att få lite utmaning :)
Han ville ge jofa en chans?
Rattnalle sa:Too little, too late.Luthman Photography sa:konken sa:Kanske omedvetet felvänt för att få lite utmaning :)
Han ville ge jofa en chans?
Det är väl klassiskt-CX med felvänt när man behöver lite mer grepp ur däcken... :-)konken sa:Kanske omedvetet felvänt för att få lite utmaning :)
konken sa:Haha, men bak finns det ju en poäng om man föredrar klättringsgrepp framför bromsgrepp. Framtill är det väl bara fel, dubbelfel, eller påverkar det kurvgreppet en smula kanske?
Bullit sa:konken sa:Haha, men bak finns det ju en poäng om man föredrar klättringsgrepp framför bromsgrepp. Framtill är det väl bara fel, dubbelfel, eller påverkar det kurvgreppet en smula kanske?
Tror du är på rätt spår, ett klart dubbelfel.
roskai sa:Michelin åt rätt håll verkar vara grejen
jofahjalm sa:Samtidigt i La Thuile
Instagram har bra filter. Ser faktiskt inte lika illa ut irl.. Men jag lyssnar på dig om det blir värre!kais01 sa:roskai sa:Michelin åt rätt håll verkar vara grejen
ser ut att vara brist på lämpligt penicillin där. såsar lite ur såren och kanterna ser inte friska ut. nog bra att du går till apoteket imorgon bitti. tror inte det är så noga med recept och så i italien.
jofahjalm sa:Samtidigt i La Thuile
?kais01 sa:det är var från såret..