Däckskandal i La Thuile

jofahjalm

Aktiv medlem
Däckskandal i La Thuile
Lägg ut! Bullit kör med felvänt Der Baron fram! Är detta det nya? Verkar snabbt, eller är det bara Bullit som också har börjat mecka på fyllan? Diskutera!

Bilagor

• C861780A-0FE9-4BBC-8811-8DA901970209.jpeg
    C861780A-0FE9-4BBC-8811-8DA901970209.jpeg
    452.3 KB · Besök: 21
Däckskandal i La Thuile
Mekar man nykter blir det fel. Säkert det som hänt. Allt blir bättre om det görs på fyllan. Det ligger omfattande empiriska studier bakom min slutsats.

Däckskandal i La Thuile
Haha, men bak finns det ju en poäng om man föredrar klättringsgrepp framför bromsgrepp. Framtill är det väl bara fel, dubbelfel, eller påverkar det kurvgreppet en smula kanske?

Däckskandal i La Thuile
Vad är nästa steg!? Bakvänd gaffel för negativ offset? Jag vet ju att karln redan har kört angleset "baklänges" så för honom verkar inga kor heliga!

Däckskandal i La Thuile
Kanske bör bli snack om diskvalificering pga bristfälligt materialande!
Eller ska jofa få tidsavdrag för att han kör moco gaffel?

Däckskandal i La Thuile
roskai sa:
Michelin åt rätt håll verkar vara grejen

ser ut att vara brist på lämpligt penicillin där. såsar lite ur såren och kanterna ser inte friska ut. nog bra att du går till apoteket imorgon bitti. tror inte det är så noga med recept och så i italien.

Däckskandal i La Thuile
kais01 sa:
roskai sa:
Michelin åt rätt håll verkar vara grejen

ser ut att vara brist på lämpligt penicillin där. såsar lite ur såren och kanterna ser inte friska ut. nog bra att du går till apoteket imorgon bitti. tror inte det är så noga med recept och så i italien.
Instagram har bra filter. Ser faktiskt inte lika illa ut irl.. Men jag lyssnar på dig om det blir värre!

Tillbaka
Topp