däcktryck för skandisloppet

• Trådstartare Trådstartare BJS
  • Start datum Start datum
Hen har väl bara fullt upp att försöka bestrida beställningen av en Nutri Ninja Blender...eller var det en container, hur många var det du beställde Hasse#7? :)

Marham sa:
Nån verkar totalt ointresserad av att motivera sitt påhopp iaf...svagt efter den typen av påhopp.

Hasse#7 sa:
Hur går det jonja? Nu borde du väl fått alla bitar på plats?

Lyktstoplemedhjul är nog den som jag skulle kunna ta ut flest andra nicks där jag har väldigt svårt att se att det skulle kunna gömma sig samma person bakom de två. Att lyckas skriva så eländigt kräver en ganska unik talang.

Senast ändrad:
Möjligt. Kommer dock inte på några i brådrasket. Jag hade dock genuint svårt att förstå vad LSMH menade, alldeles bortsett från den irriterande mängden felstavningar och typos.

GoranS sa:
Supertramp sa:
Jag misstänker Miss Lycka = GöranS

Tur att du inte skrev GoranS. Den kombon hade verkligen förvånat mig om den var sann!

F.ö. förstår jag inte riktigt emmers motvilja mot ForesterGuy. I musiktråden framstår han i alla fall inte som någon(t?) nöt utan snarare som ganska kunnig.

Det beror väl på mitt afrikanska ursprung...

ForesterGuy sa:
GoranS sa:
Supertramp sa:
Tur att du inte skrev GoranS. Den kombon hade verkligen förvånat mig om den var sann!
F.ö. förstår jag inte riktigt emmers motvilja mot ForesterGuy. I musiktråden framstår han i alla fall inte som någon(t?) nöt utan snarare som ganska kunnig.
Förtydligande kanske ska vara på sin plats.
Det är orsaken till den lidnerska knäppen i musiktråden då alltså. Inte orsaken till min avoghet.

Nu har du haft flera dagar på dig jonja. Nån rimlig beskrivning borde du väl kunna ge. Jag tycker det är sjukt störande, vi har ju till och med cyklat tillsammans så jag vet ju att du inte är en hittepåanvändare här.

Mr Orange sa:
Men, guuuud vilket tjat!

Hasse#7 = jonja???

Fast jag förstår att Hasse vill ha svar. Det var en ganska grov anklagelse som jonja kastade ur sig utan förklaring.

Han verkar för övrigt varit inne i en annan tråd igår så försvunnen är han ju inte.

Nu ska vi inte glömma att jonja är mannen (?) som startade en tråd för att få tips på hur han skulle få sin tonårsdotter att vilja cykla landsväg istället för mtb när det normala hade varit att vara glad att hon ville cykla över huvud taget.

Senast ändrad:
emmer sa:
ForesterGuy sa:
GoranS sa:
Supertramp sa:
Förtydligande kanske ska vara på sin plats.
Det är orsaken till den lidnerska knäppen i musiktråden då alltså. Inte orsaken till min avoghet.

Vi afrikaner har ju rytmen i blodet.

Om någon har nicket Hasse#7 så behöver man ju inte vara något geni direkt för att räkna ut att denne har minst sex stycken ytterligare nicks!

Supertramp sa:
Om någon har nicket Hasse#7 så behöver man ju inte vara något geni direkt för att räkna ut att denne har minst sex stycken ytterligare nicks!

Med tanke på matematikkunskaperna i samhället skulle jag inte sätta några pengar på det rent generellt. (Med detta inget sagt om Hasse#7:s kunskaper i ämnet)

GoranS sa:
Supertramp sa:
Med tanke på matematikkunskaperna i samhället skulle jag inte sätta några pengar på det rent generellt. (Med detta inget sagt om Hasse#7:s kunskaper i ämnet)
Instämmer.
Mer än fyra "Hassar" kan det ju inte bli om man nyttjar talserien för primtal (och det finns väl ingen anledning att inte göra det).

GoranS sa:
Supertramp sa:

Mitt nick är kopplat till min matchtröja i en här onämnbar sport. Matematikkunskaperna låg en gång i tiden på gymnasieingenjör-maskin-nivån.
För övrigt tyckte jag din analys av förvrängd backsyn var klockren, därav min ljugometerbenämning på Garmin.

Rattnalle sa:
Nu ska vi inte glömma att jonja är mannen (?) som startade en tråd för att få tips på hur han skulle få sin tonårsdotter att vilja cykla landsväg istället för mtb när det normala hade varit att vara glad att hon ville cykla över huvud taget.

Det där borde ju vara grund för blockering.

Rattnalle sa:

Ett sympatiskt drag.

Senast ändrad:
tmalm sa:
plumse sa:
Hasse#7 sa:
Mr Orange sa:
Men, guuuud vilket tjat!

Hasse#7 = jonja???

Jag har cyklat med dig också och samtidigt med jonja. Så det vet du att det inte stämmer.

Hasse#7 = Jonja = Mr Orange?

det är ju liksom den logiska lösningen.

Jonja på måndagar, Hasse#7 på tis, ons och fredag och Orange resten.
Eller nåt.

/T

Mina herrar (+ ev. damer). Eder logiska slutledningsförmåga haver förkommit.

Nu fattar jag. En ondskefull person har kapat TS's nick, för att därefter sitta och dryga sig genom att inte skriva mer i tråden medan kacklandet och tjafset eskalerar och TS i själva verket sitter bakbunden i en källare och väntar på att avrättas :(
(är det snart fredag?)

Ibland är det lätt att tro att samtliga forumets nicks kapats av någon bot som sitter och genererar mer eller mindre godtyckliga, vagt relaterade, inlägg.

ForesterGuy sa:
Rattnalle sa:

Av vem av oss?

Jag vet att det finns ett starkt motstånd mot att dela upp forumet i kategorier, men jag tycker ändå att vi borde överväga den idé som jag fick nu att dela upp forumet i en del för goda användare, och en del för de onda!

Rattnalle sa:
ForesterGuy sa:
Rattnalle sa:

Av vem av oss?

Dig såklart. Du har ju också varit happyprofil. Så fort man varit det måste man sköta sig oklanderligt utan att sticka ut. Alla andra kan göra vad som helst, de behöver inte ens existera. :)

Supertramp sa:
Jag vet att det finns ett starkt motstånd mot att dela upp forumet i kategorier, men jag tycker ändå att vi borde överväga den idé som jag fick nu att dela upp forumet i en del för goda användare, och en del för de onda!

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    83 KB · Besök: 36
  • image.jpeg
    image.jpeg
    48.8 KB · Besök: 38
Senast ändrad:
Supertramp sa:

Är det inte bättre att dela upp forumet i en kategori för varje person? Då kan man direkt se om en person använder flera nicks. Blir ju svårt med Mr Jekyll och Dr Hyde-typer då de kommer att posta i olika delar av forumet med ditt upplägg.

Fullt spårbar till person är uppgifter jag tycker moderatorerna skulle få när man blir medlem. Bra för forumet och bra för k&s. Sen kan se ju vara hemliga för alla andra. Men avarterna kanske söker sig nån annan stans. Nu var jag ordningsman igen, jag vet. Men att vara anonym och att frånsäga sig allt ansvar för sina handlingar är vitt skilda saker tycker jag. Man kan vara anonym utan att sluta följa uppställda regler.

Bengt-re = Jonja ?
Båda verkar ju komma med antydningar och sedan är dom puts väck istället för att förklara sig...

Tillbaka
Topp