Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Fiska lite öring! Första passrt iår. Tror jag håller där med kustfisket.
mikipedia_ sa:marr sa:Fiska lite öring! Första passrt iår. Tror jag håller där med kustfisket.
Fin fångst.
Shit vilken gangster du ser ut som, med cigarren och brillorna. Du skulle passa perfa i sopranos?
marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:Fiska lite öring! Första passrt iår. Tror jag håller där med kustfisket.
Fin fångst.
Shit vilken gangster du ser ut som, med cigarren och brillorna. Du skulle passa perfa i sopranos?
Haha, jag som är helt genomsnäll.
1888 sa:Men, är inte öringspremiären 1 april?
Bengt-re sa:böcklingtårta
Pärluggla?marr sa:Hängde in 4sorters uggla. Nytt pers :)
Här är en, men vilken?
Jimel sa:Bengt-re sa:böcklingtårta
Förlåt men jag kräktes precis lite ?
Lazy_eye sa:Pärluggla?marr sa:Hängde in 4sorters uggla. Nytt pers :)
Här är en, men vilken?
marr sa:Lazy_eye sa:Pärluggla?marr sa:Hängde in 4sorters uggla. Nytt pers :)
Här är en, men vilken?
Nepps, denna är lite större.
Jimel sa:Ja alla gillar olika ? Klagade absolut inte men tårta och böckling i samma mening är väldigt fel i mina öron/ögon.
marr sa:Lazy_eye sa:Pärluggla?marr sa:Hängde in 4sorters uggla. Nytt pers :)
Här är en, men vilken?
Lazy_eye sa:marr sa:Lazy_eye sa:Pärluggla?marr sa:Hängde in 4sorters uggla. Nytt pers :)
Här är en, men vilken?
Ahh, en hökuggla såklart!
Typ Bålsta?S.Englund sa:Gissa var Englund har varit idag?
S.Englund sa:Nära men inte riktigt, Bengt-re.
Jag väntar med att ge en liten ledtråd.
Kupa sa:Lätt, Skolsta, ju!
Rattnalle sa:Två stycken krängningshämmarstag bak bytta. Fan vad grejer ska rosta fast, tur jag kom åt med mutterknackaren.
Nej det hade varit lite tröttsamt :-)mikipedia_ sa:Rattnalle sa:Två stycken krängningshämmarstag bak bytta. Fan vad grejer ska rosta fast, tur jag kom åt med mutterknackaren.
Tur att man inte har det problemet på cyklarna?
Sambal Oelek sa:Testade min nya ryggsäck idag, väldigt bra storlek för en dagstur eller lätt övernattning. Var inte så kul väder idag så det blev bara en halv dagstur dock :)
Henrik_E sa:Tog bort vinterpälsen på benen. Ber om ursäkt i förhand om hela april blir benvärmarväder.
Rattnalle sa:Nej det hade varit lite tröttsamt :-)mikipedia_ sa:Rattnalle sa:Två stycken krängningshämmarstag bak bytta. Fan vad grejer ska rosta fast, tur jag kom åt med mutterknackaren.
Tur att man inte har det problemet på cyklarna?
Fast om man utsatte en cykel för samma skit som undersidan på en bil hade den nog inte varit så mekvänlig den heller iofs.
hehe, tack :) de börjar bli extra snygga nu då de redan fått lite patina. Vet inte vad det är med det bruna lädret men det blev snabbt "snyggt" :)marr sa:Snygga kängor :)