Sambal Oelek
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser bara skylten, ingen cykelväg..?Sambal Oelek sa:Motorväg i London :) bra grej
EST sa:Var ju kul i skogen 2 otb av mig sälade en 3 meter på lerig spång , slängde in cykeln allt jag hade i en fet sten så bakbromsen pajjade visa det sig vid senare vid ett fallet dolt träd som man har ca 40 km/tim mot. Var bromsmärken in under det lite läbbigt faktiskt annars svinkul :) Så nu ska jag laga Hopebromsar...
den är precis där jag står, två små filer i vägbanan avsett för cykelRattnalle sa:Jag ser bara skylten, ingen cykelväg..?Sambal Oelek sa:Motorväg i London :) bra grej
EST sa:Var ju kul i skogen 2 otb av mig sälade en 3 meter på lerig spång , slängde in cykeln allt jag hade i en fet sten så bakbromsen pajjade visa det sig vid senare vid ett fallet dolt träd som man har ca 40 km/tim mot. Var bromsmärken in under det lite läbbigt faktiskt annars svinkul :) Så nu ska jag laga Hopebromsar...
Sambal Oelek sa:Hittade riktig trollskog här :)
Manual och vrid styret lite bara så är du grön.Hillman sa:Funderar på att köpa bredare styre, funkar det här? ;)
Rydell sa:
H. sa:Idag var vi ute och fotocyklade. Får se om det dyker upp några bilder här sen... :)
Han verkar ha dragit samma slutsats eftersom han inte tittar i kameran.marran sa:H. sa:Idag var vi ute och fotocyklade. Får se om det dyker upp några bilder här sen... :)
Onödigt av Luthman att ödsla energi på en cyklist som är suddig redan innan han tagit bilden.
42Hz sa:Latexfontän, SAOL 2017? ;)
42Hz sa:42Hz sa:Latexfontän, SAOL 2017? ;)
Ojdå... https://www.google.com/search?q=latexfontän&ie=utf-8&oe=utf-8
42Hz sa:42Hz sa:Latexfontän, SAOL 2017? ;)
Ojdå... https://www.google.com/search?q=latexfontän&ie=utf-8&oe=utf-8
EST sa:Ragleyn får nya bromsar tack happy köp å sälj?
Allt jag ser är att det ser riktigt blött ut. Men det kanske är inbillning? :)patten sa:Du ser väl att himlen är relativt blå :)
Rattnalle sa:Allt jag ser är att det ser riktigt blött ut. Men det kanske är inbillning? :)patten sa:Du ser väl att himlen är relativt blå :)
Rattnalle sa:Jag har hållit mig till stigar jag vet är torra eller nästan torra senaste veckorna :)
haha, vilket gött gängodlarn sa:Enduroskäggsöndag i Borås.