Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Motorväg i London :) bra grej

Bilagor

• London - Cycle superhighway.jpg
    London - Cycle superhighway.jpg
    116.3 KB · Besök: 46
EST sa:
Var ju kul i skogen 2 otb av mig sälade en 3 meter på lerig spång , slängde in cykeln allt jag hade i en fet sten så bakbromsen pajjade visa det sig vid senare vid ett fallet dolt träd som man har ca 40 km/tim mot. Var bromsmärken in under det lite läbbigt faktiskt annars svinkul :) Så nu ska jag laga Hopebromsar...

Det var inget dåligt stopp!

EST sa:
Var ju kul i skogen 2 otb av mig sälade en 3 meter på lerig spång , slängde in cykeln allt jag hade i en fet sten så bakbromsen pajjade visa det sig vid senare vid ett fallet dolt träd som man har ca 40 km/tim mot. Var bromsmärken in under det lite läbbigt faktiskt annars svinkul :) Så nu ska jag laga Hopebromsar...

Bättre med bromsmarkeringar i skogen än i .....

tmp_19860-IMG_20160403_111806-542672727.jpg

Idag var vi ute och fotocyklade. Får se om det dyker upp några bilder här sen... :)

Ragleyn får nya bromsar tack happy köp å sälj?

Bilagor

• IMG_20160404_165232.jpg
    IMG_20160404_165232.jpg
    345.2 KB · Besök: 50
Rattnalle sa:
patten sa:
Du ser väl att himlen är relativt blå :)
Allt jag ser är att det ser riktigt blött ut. Men det kanske är inbillning? :)

Jo men det är ju Göteborg vi bor i och här är det väl blött allt som oftast? Det var lerigt på stigarna och det lär inte bli torrare under veckan, är nöjd över att jag hann ut i dagens sköna väder. Det har väl inte hunnit torka upp efter snön heller? I vart fall inte runt Norra långvattnet och skogarna runt om.

Inget märkvärdigt igentligen, fint väder dock lite blåsigt. Det här blir sisa bilden jag postar i tråden, fråga inte varför bara är så.

hollvik2.jpg

Tillbaka
Topp