Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mickef sa:Hallandsåsen, nära Rössjön.
tobgren sa:Idag fick stål-grisen äntligen komma ut och dräpa stigar igen!
Det blir den här igen. Tänkte ställa in Vitusen på vinterförvaring ? kör du gråben?mikipedia_ sa:tobgren sa:Idag fick stål-grisen äntligen komma ut och dräpa stigar igen!
Härligt! Vilken kör du imorgon??
tobgren sa:Det blir den här igen. Tänkte ställa in Vitusen på vinterförvaring ? kör du gråben?mikipedia_ sa:tobgren sa:Idag fick stål-grisen äntligen komma ut och dräpa stigar igen!
Härligt! Vilken kör du imorgon??
...aha, den är fin, drack jag till grillningen igår, köpte hela sortiment som fanns i Partille :)Mini_me sa:Orkade inte leta upp öltråden.
Många fel i denna bild och även utanför: 4,2% , El-cykel och montering av dubbdäck. Lyckades förtära en ölkorv i samma veva.
mikipedia_ sa:Hade så långsam rebound och helt jävla enorm negativ luftkammare idag att jag fick dra ut dämparen??
fredrik168 sa:mikipedia_ sa:Hade så långsam rebound och helt jävla enorm negativ luftkammare idag att jag fick dra ut dämparen??
Kul men kallt idag, fryser lite fortfarande så tänt en brasa nu.
Fast det finns ju faktiskt ett gäng såna dagar också när folk ändå envisas med att tränga ihop sig i boskapsvagnar eller sitta i bilköer. Men det är inte de dagarna som fastnar i minnet ;-)ensamvarg sa:App app. Allt ni tror ni upplevt i morse i Västra Götalandsregionen är bara en missuppfattning. Så här ser det ut på riktigt för vintercyklister:
Allt enligt vgregionens officiella bild.
Bara så ni vet att ni har fel.
RobertRaden sa:Äntligen!
Idag fick min fina White 5Fat Pro äntligen sin Blutogaffel. Sjukt skön att trampa runt i snön med. Gaffel ändrade hur hela cykeln upplevs. Måste passa på att tacka alla hör på forumet. Utan er hjälp med alla mina nybörjarfrågor hade jag nog inte haft en ny cykel idag. Nu hoppas vi på en riktigt snöig vinter så mina 4.8” däck får mysa runt ordentligt. ?
Testa åt andra hållet en gång! :)mv70 sa:Liten kvistpinne i hjulet eller not.. Skulle behövt mer fart som vanligt ;)