Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Matadown trail i dag. Trailforks sier den er stemt frem som en av Europas beste stier. Nej, sier jag. Men den har lite av allt. Vi kjørte inte toppartiet.
Efter jobbhelg kommer cykling! Va gött i skogen och själen idag. Testar forekaster 2.2 bak utan körv med och det kändes lagom nice idag iaf efter att kört xr2 med korv.
Blev en sväng för å testa en stig som jag började snygga till i förra veckan. Behövs fortfarande lite mer jobb innan den flyter på bra. Bilden är från hemvägen när det är en bit transport på grus och asfalt.
Plötsligt händer det.
Efter snart 6 år på MTB, 2 år med frekvent hemmakontor.
En liten tur på lunchen, enbart med syfte att öva på svängteknik.
Ingen plan om att trampa långt, ingen strava-hets, inget letande av nya stigar i snårskogar.
Bara jag, cykeln, ett par små berms, och låg fart nog för att ge f*n i bromsarna.
Skjutsade dottern på fotbollsträning och försökte hitta stigar i den tydligen stigfria delen av kommunen..blev lite backträning i ett motionsspår där jag fann några backar.
Klockan 22:26, fortfarande en aning ljust men börjar bli dags att tända lampan. Några minuter tidigare träffade jag en fin räv på nära håll. Vi glodde en stund på varandra under tystnad innan den lunkade iväg. Fågelkvitter i varenda buske och träd. Inte en käft ute utom jag. Helt underbart.
Det var riktigt länge sen med punka på lvgcykel. Sonen körde över en stor sten och fick en snakebyte. Han satte makroser på cyklen medan jag lagade slangen.
Fortsatt jagande av hittaut-kontroller idag blev det dock rätt mycket push- eller carrybike ? hursom så var det skönt att komma ut en sväng, måste förmodligen göra något åt såsen i däcken som på något magiskt vis förvandlats till kulor, låter iaf skoj när man kör riktigt sakta ?
Sonen har börjat multisport: stigcykling + flygning. På bilden tar han fart för att få lyfta planet.
Förresten riktigt bra i skogen idag! Var lite rädd att det skulle kunna vara blöt, men stigarna var bra och greppigt. Sonen föreslog att köra Vilse från öst till väst som skulle funka bättre (vi/jag brukar köra den i motsätt riktning). Det var klart mycket roligare och sonen körde riktigt hård! Vi körde bara lite vilse på Fredo.