Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Första testrullet med nya bygget. Synd bara det typ bara är barmark där jag tog fotot, vill ju kunna prova på riktigt ?
IMG_1324.jpeg

Coolt , va sugen ett tag på denna ramen , men insåg sen att jag behöver en kortslagig men lätt"ish" ram , så dåligt med berg här nere i södra landet.

Jag behövde istället ngt kralligare än min Tallboy 3. Något som funkar på berget här i stan (östersund) samt även klarar en sväng till Åre ibland. På sikt blir det en annan bakdämpare. Coil eller piggy back. Kul med denna ram är att den är så mångsidig

Jag behövde istället ngt kralligare än min Tallboy 3. Något som funkar på berget här i stan (östersund) samt även klarar en sväng till Åre ibland. På sikt blir det en annan bakdämpare. Coil eller piggy back. Kul med denna ram är att den är så mångsidig
Ev ska jag upp till Östersund runt juni/juli månad. Hälsa på en jobbarkompis som strax flyttar upp, kan man kanske få lite guidad tur ?

Ev ska jag upp till Östersund runt juni/juli månad. Hälsa på en jobbarkompis som strax flyttar upp, kan man kanske få lite guidad tur ?

Har semester då så inte 100 jag är hemma men är jag hemma så guidar jag gärna. Pm:a när det närmar sig. Annars tipsar jag även om att gå med i fb gruppen happyride Östersund

Finns det gott om uppmärkta leder? Jag letar efter en plats med lagom med leder för två hela dagar… så man kan klämma in en cykelhelg
Det är om jag minns rätt en grön (1,5 km), en gul (2 km), en röd (3,5 km) och en svart (8 km). Att de kallar det cykelpark är kanske en överdrift, jag skulle definitivt inte vilja påstå att det räcker för två dagar.

Tillbaka
Topp