Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Coolt , va sugen ett tag på denna ramen , men insåg sen att jag behöver en kortslagig men lätt"ish" ram , så dåligt med berg här nere i södra landet.Första testrullet med nya bygget. Synd bara det typ bara är barmark där jag tog fotot, vill ju kunna prova på riktigt ?Visa bilaga 623136
Coolt , va sugen ett tag på denna ramen , men insåg sen att jag behöver en kortslagig men lätt"ish" ram , så dåligt med berg här nere i södra landet.
Ev ska jag upp till Östersund runt juni/juli månad. Hälsa på en jobbarkompis som strax flyttar upp, kan man kanske få lite guidad tur ?Jag behövde istället ngt kralligare än min Tallboy 3. Något som funkar på berget här i stan (östersund) samt även klarar en sväng till Åre ibland. På sikt blir det en annan bakdämpare. Coil eller piggy back. Kul med denna ram är att den är så mångsidig
Ev ska jag upp till Östersund runt juni/juli månad. Hälsa på en jobbarkompis som strax flyttar upp, kan man kanske få lite guidad tur ?
+1Det var lite kalt i stan på morgonen,
+1men o så fin i skogen!
Finns det gott om uppmärkta leder? Jag letar efter en plats med lagom med leder för två hela dagar… så man kan klämma in en cykelhelgTestade Fagersta cykelpark idag. Fina stigar!
Visa bilaga 624329
Kollat på hjulsjö i bergslagen?Finns det gott om uppmärkta leder? Jag letar efter en plats med lagom med leder för två hela dagar… så man kan klämma in en cykelhelg
Det är om jag minns rätt en grön (1,5 km), en gul (2 km), en röd (3,5 km) och en svart (8 km). Att de kallar det cykelpark är kanske en överdrift, jag skulle definitivt inte vilja påstå att det räcker för två dagar.Finns det gott om uppmärkta leder? Jag letar efter en plats med lagom med leder för två hela dagar… så man kan klämma in en cykelhelg
Där har jag varit en gång redan samt en tur i nyhyttan. Hjulsjö är bra så det är ett alternativ, just nu lutar det åt HögboKollat på hjulsjö i bergslagen?