Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Från fredagens SCSGBG summer ride I Delsjön ????
IMG20230630190800.jpg

Efter att ha tvingats genomlida mat, öl, vin, bad i pool, bad i sjö, grillning, romerska ruiner, gelato gelato gelato, pasticcerior, osterior och gud vet vad så var det äntligen dags för lite cykling idag. 54 km asfalt på Maxxis Aggressor i 29-gradig värme var stärkande för både själ och hjärta.

Grabben hyrde en kolfiberräser, försvann bort mot horisonten och är helt frälst.

IMG_8217.jpeg

Efter att ha tvingats genomlida mat, öl, vin, bad i pool, bad i sjö, grillning, romerska ruiner, gelato gelato gelato, pasticcerior, osterior och gud vet vad så var det äntligen dags för lite cykling idag. 54 km asfalt på Maxxis Aggressor i 29-gradig värme var stärkande för både själ och hjärta.

Grabben hyrde en kolfiberräser, försvann bort mot horisonten och är helt frälst.

Visa bilaga 636831
Kul ändå med utökat cykelintresse, även om det såklart kommer bli dyrt för dig.

Visa bilaga 636831
Jag älskar reflexer i ekrarna. Det blir inte snyggare än så!
Mera reflexer åt folket.
Ni cyklar väl trafiksäkert i skogen va?

Kul ändå med utökat cykelintresse, även om det såklart kommer bli dyrt för dig.
Jag får väl öva på att som förälder hålla mig öppensinnig och accepterande.

@Farsan Bild tagen på den enda snutten där vi pga felnavigering kom in på en bit grus. Här i Italien, likt Tyskland, så är heldämpad e-mtb tydligen det befolkningen väljer när man cyklar på platt asfalt. Hyrstället hade iaf en handfull akustiska cyklar…

Tillbaka
Topp