Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra med däckbyte från AXX till MAXXIS... ?Power hour innan kl07.00 idag så gött ute och innan det ska komma regn kommande 3dagarna..Visa bilaga 636017
Haha ja axx va för dåligt grepp i för dagens runda , så fick bli maxxis ?Bra med däckbyte från AXX till MAXXIS... ?
Haha, mig lurar du inte.Visa bilaga 636570
Här kommer en riktigt klurig bildgåta
Kul ändå med utökat cykelintresse, även om det såklart kommer bli dyrt för dig.Efter att ha tvingats genomlida mat, öl, vin, bad i pool, bad i sjö, grillning, romerska ruiner, gelato gelato gelato, pasticcerior, osterior och gud vet vad så var det äntligen dags för lite cykling idag. 54 km asfalt på Maxxis Aggressor i 29-gradig värme var stärkande för både själ och hjärta.
Grabben hyrde en kolfiberräser, försvann bort mot horisonten och är helt frälst.
Visa bilaga 636831
Jag älskar reflexer i ekrarna. Det blir inte snyggare än så!Efter att ha tvingats genomlida mat, öl, vin, bad i pool, bad i sjö, grillning, romerska ruiner, gelato gelato gelato, pasticcerior, osterior och gud vet vad så var det äntligen dags för lite cykling idag. 54 km asfalt på Maxxis Aggressor i 29-gradig värme var stärkande för både själ och hjärta.
Grabben hyrde en kolfiberräser, försvann bort mot horisonten och är helt frälst.
Visa bilaga 636831
Jag får väl öva på att som förälder hålla mig öppensinnig och accepterande.Kul ändå med utökat cykelintresse, även om det såklart kommer bli dyrt för dig.
Snyggt! Byta ut fusen?Idag va det varmt och gött. Och NBD! 2023 chisel.Visa bilaga 637017Visa bilaga 637018
Tack blev nöjd, ja fusen kommer komma ut till försäljning dock som komplett hoj med helt nya delar från en 2023 epic evo comp.Snyggt! Byta ut fusen?
Som bild betraktat:?Blev en sväng till skogen idag.
Visa bilaga 637096