Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låt mig presentera dagens fulmek!
Hur fästa orimligt ljusstark lampa på cykelkorg? Man gör som Kajsa Warg och tager vad man haver, i detta fall två stycken vinkelbeslag och 10 st buntband. Mycket möjligt att det är overkill och osympatiskt med 1000 lumen för pendling, men man hinner se när det går åt helvete.
heffe sa:Oblygt kopierat från min egen insta:
Låt mig presentera dagens fulmek!
Hur fästa orimligt ljusstark lampa på cykelkorg? Man gör som Kajsa Warg och tager vad man haver, i detta fall två stycken vinkelbeslag och 10 st buntband. Mycket möjligt att det är overkill och osympatiskt med 1000 lumen för pendling, men man hinner se när det går åt helvete.
Q&D sa:Inför SSSM när trampkraften nu kommer överskrida alla tidigare uppmätta nivåer så kändes det nödvändigt med en kedjesträckare.
En exenter-plåt under snabbkopplingen fixar biffen.
Putte1981 sa:Fulmekade ihop dotterns legosläp!
Lite tur.Tidspressen tvingade fram denna lösning.Kneecap sa:Tjena!
Det är ju så vackert så att jag fäller en tår.
Fick fulmeka ihop inför SSSM också, bryta kedjelås med hovtång och använda hyvelbänk för att montera av kassett..
Pepperazzi sa:Bockade ihop du ställ på lunchen i fredags. Inte snyggt, men funkar.
fredrik168 sa:Nya bussningar till reverb!!! Hoppas dom håller över helgen.
AnteL sa:Dåligt med gängor i växelörat... Då svetsar man fast bakväxeln!
kurash sa:Tappade bort laddaren till min Forerunner 235 och fick bygga en egen. Inklusive produktutveckling.
kurash sa:Tappade bort laddaren till min Forerunner 235 och fick bygga en egen. Inklusive produktutveckling.
ceel sa:kurash sa:Tappade bort laddaren till min Forerunner 235 och fick bygga en egen. Inklusive produktutveckling.
Najs. Det där behöver jag göra för min Edge 25. :)
Mini_me sa:Dax att uppgradera. Hållare för iPad kirrad. Sitter eltejpad på min MTB som hänger i meckstället för service. Dvs går att reglera åt massa håll.
JTF sa:xyz-saft kan man ha i, det är inte så aggressivt mot metallen... :-)
h.g.j sa:JTF sa:xyz-saft kan man ha i, det är inte så aggressivt mot metallen... :-)
Jag skulle vara mer orolig över vad den kemiska metallen gör mot drycken.... Men det är jag det... :)
Tycker nog H315, H317, H319, H411 känns illa i kontakt med slemhinnor även om det inte presenteras några T50-värden.White_XC_Ultimate_Carbon sa:Verkar ju inte särkskilt hälsofarligt... ;)
Mini_me sa:Helvete va ni va kinkiga då.
Vad ska man köpa för nu flaska då?
Hej.. Det är faktiskt en DKWlogga, som AUDI snöt lite ofint. Sitter en trecylindrig tvåtaktare i den där 1000 Sporten, väldigt lik den motor som Erik "Karlsson-på-taket" Karlsson körde rally med i sin SAAB. Men SAABen varvade 25.000 v/m mellan gran å fur..mvh borano20ForesterGuy sa:fredrik168 sa:Nya bussningar till reverb!!! Hoppas dom håller över helgen.
Nänä, det där är en Audilogga...
Fick du såga i överkant istället?simson sa:Hej !
La in nytt golv i lekrummet , orkade inte kapa dörren i underkant den behövde höjas , man tager vad man haver ur ”cykelskräplådan” gamla bashdistanser och tada så har man höjt dörren tillräckligt.
Typ som såna här: https://m.clasohlson.com/se/Slitring-för-gångjärn/Pr312307000simson sa:Hej !
La in nytt golv i lekrummet , orkade inte kapa dörren i underkant den behövde höjas , man tager vad man haver ur ”cykelskräplådan” gamla bashdistanser och tada så har man höjt dörren tillräckligt.