Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
h.g.j sa:OT men definitivt fulmek....letade igenom lite gamla bilder och hittade den här...stod i alla fall förut i en grannby...
?BuTTuS sa:Någon som har en bättre/snyggare lösning på detta problem? Fatbikeslangar utan låsring på ventilen+lågt tryck+dit med pumpen=irritation och krångel! Ventilerna trycks alltså in i fälgen när jag försöker få på ryggsäckspumpen, golvpumpen i garaget är det inga problem med.
Svårt att se vad det är. Sram Gx 11 växel, 12 kassett och ? växelhandtag?Putte.w sa:11-delad växel till 12-delat. Funkar bra på alla 12 växlar
Det står ju X-ACTUATION på både 11d och Eagle så... :-)Putte.w sa:Det är bara en bakväxel för 11-delat som sitter på en 12-växlad grupp. Detta var det ända som fanns på vallåsen och jag ville fortsätta att cykla. Det funkar bra visar det sig.
emmer sa:Det står ju X-ACTUATION på både 11d och Eagle så... :-)Putte.w sa:Det är bara en bakväxel för 11-delat som sitter på en 12-växlad grupp. Detta var det ända som fanns på vallåsen och jag ville fortsätta att cykla. Det funkar bra visar det sig.
Putte.w sa:11-delad växel till 12-delat. Funkar bra på alla 12 växlar
ForesterGuy sa:Fast jag gillar MTX-systemet. ?
Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Rattnalle sa:Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Minaar är sponsrad så han får en ny när den är nött.AX3L sa:Rattnalle sa:Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Nej. Kan Minnaar kan jag.
Dock tror jag egentligen det är mest kosmetiskt, den går ju bevisligen in och dämparen rör sig vad jag kunnat se bara uppåt så att säga.
Rattnalle sa:Minaar är sponsrad så han får en ny när den är nött.AX3L sa:Rattnalle sa:Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Dock tror jag egentligen det är mest kosmetiskt, den går ju bevisligen in och dämparen rör sig vad jag kunnat se bara uppåt så att säga.
Sen är ju vattenflaska jävligt o-freeride.
Kan vara så :-)plumse sa:Rattnalle sa:Minaar är sponsrad så han får en ny när den är nött.AX3L sa:Rattnalle sa:Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Kanske själva vattenflaskan som är det egentliga fulmeket ?
Rattnalle sa:Minaar är sponsrad så han får en ny när den är nött.AX3L sa:Rattnalle sa:Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Trenduro är så 2017 ;-)AX3L sa:Rattnalle sa:Minaar är sponsrad så han får en ny när den är nött.AX3L sa:Rattnalle sa:Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Jag skiter väl i om det är freeride. Att ha saker på cykeln är alltid trenduro.
Rattnalle sa:Trenduro är så 2017 ;-)AX3L sa:Rattnalle sa:Minaar är sponsrad så han får en ny när den är nött.AX3L sa:Rattnalle sa:Du har inte funderat på att inte ha en för stor vattenflaska bara?AX3L sa:Potentiellt mitt fulaste fulmeck nånsin. Som ett försök att stoppa att vattenflaskan gnager på dämparen. Helikoptertape etc går det hål på och det lossnar direkt. Plus också för en lite stealth-look, lite som att jag är hemlig testpilot som inte vill avslöja vad han kör på.
Jag skiter väl i om det är freeride. Att ha saker på cykeln är alltid trenduro.
flight sa:Saknades cykelplatser...
flight sa:Saknades cykelplatser...
mikipedia_ sa:Har fixat interndropperkompabilitet på min Ragley?
LasseB sa:
Mini_me sa:LasseB sa:
Kreativt och smart! Tummen upp?
Det är äggkoppen som räddar honom i den här tråden, mao. Men det är på nåder, känns trots allt på gränsen till proffsigt. ;-)Kronekull sa:En sån där undertryckslösning är ju precis vad proffsen använder sig av. Helt rätt!
Alternativet är ju lamineringsepoxi som letar sig in kapillärt, men undertryck är ju självklart bättre.
Enda fulmeket är ju äggkoppen, men den ser fin ut med guldkant och allt.
?
Mycketvillhamer sa:Tycker LasseBs meck är för proffsigt, det blir en plats bredvid mikipedia i utvisningsbåset! mikipedia borde förresten vara utsläppt vid det här laget...