Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

Bra idé, men hon hon har inte hoppat på konsumtions-racet som en annan! För mig var det väldigt bra timing då min gamla gick sönder i torsdags!

Ibland blir man trött på sig själv. När den var som billigast tänkte att: äh jag ska ju ändå köpa den bästa fenixen när min trea dör (den dör aldrig) men nu när den blev dyrare så ångrade jag mig ?

Det kom minsann en klocka idag! Blir nog perfa för 677kr.. ???

Den är helt klart mindre än Fenix. Skall man se det positivt så ser kanske mina armar kralligare ut ;) och den får nog bättre plats under skjortärmen.
DF1CA035-3D7E-4450-A975-648CFD51E71D.jpeg

Senast ändrad:
Idag fick jag fakturan på mailen, men inte någon bekräftelse från butiken att de skickat den.
Deras Europriser stämmer ju mer äverens med de 6600 för solar modellen som finns hos diverse svenska återförsäljare. Är din faktura på 4205 SEK som står listat på deras svenska sida?

Ändrar man språk har de olika pris, vissa närmre ett "normalt" än andra. Kan vara någon stackars sommarjobbare som inte får komma nästa sommar?

Ja precis, såg att den gick för 660 euro om man är på deras "europeiska" sida. Jag jag beställde en i måndags men har inte fått någon DHL notis idag. Känns mer som något mjukvaruhaveri eller som Geluten va inne på - sommarjobbare som lagt in fel växelkurs.

Nu har bikeshop -35% på det mesta från Garmin!

Ev ngt knas med deras sida, 35% på det mesta… ?

Ev ngt knas med deras sida, 35% på det mesta… ?
Hade sidan uppe med 35% på en Varia men när jag lade den i varukorgen bytte den till 20% (normalpris)... och nu verkar alla priser justerade.

//Krisoffer

Fynd och fynd, men bra rabatt på Sweet protections egna webshop just nu. Kändes som ett bra läge att pensionera den gamla Bushwhackern från 2013 och köpa en ny till halva priset. Är också väldigt förtjust i deras Merino-jerseys, även dessa var det halva priset på.
https://www.sweetprotection.com/

Nu har Bikeshop-21% på 1040.. Alla andra priser ligger normalt, så kanske inte fel denna gång?

Edit: de behöver verkligen hjälp med sin sida… när man går in på själva produkten är det ett högre pris igen…….

Nu har Bikeshop-21% på 1040.. Alla andra priser ligger normalt, så kanske inte fel denna gång?

Edit: de behöver verkligen hjälp med sin sida… när man går in på själva produkten är det ett högre pris igen…….
Samma sak som när man googlar på produkter. De flesta sidor som google fångar upp visar även pris.

T.ex om man googlar XXX så kan några sidor kanske visa 1599kr i pris. Bikeshop visar oftast ett betydligt lägre pris, kanske 1099 och man tänker niice! Klickar in på deras sida och så visar den 1599 som alla andra. Jag tror deras google-sök-priser är utan moms.

Bikeshop ligger i samma pris som XXL på Garmin 1040, jag vet iaf vilken butik jag skulle köpa från för smidighetens skull :D

Tillbaka
Topp