Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!
Även det är ju ett riktigt bra prisNu är den tillbaka på 1575 kr…
även om det verkar dyrt jmf med 719 SEK....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Även det är ju ett riktigt bra prisNu är den tillbaka på 1575 kr…
Ha ha! Jag såg det också. Fast det var ett år sedan de kommentarerna skrevs. Jag tror på det först när jag ser klockan... ;) Man kan ju alltid hoppas..Får väl se om man får någon klocka, de flesta recensionerna antyder ju att folks beställningar blivit annullerade pga fel pris på hemsidan.
Jag fick precis meddelande om att klockan har skickats, så det lär ha gått igenom :)Ha ha! Jag såg det också. Fast det var ett år sedan de kommentarerna skrevs. Jag tror på det först när jag ser klockan... ;) Man kan ju alltid hoppas..
Med den där sommarrabatten så betalade jag 676,59 kr inkl. frakt :)Även det är ju ett riktigt bra pris
även om det verkar dyrt jmf med 719 SEK....
Samma här…,Jag fick precis meddelande om att klockan har skickats, så det lär ha gått igenom :)
Med den där sommarrabatten så betalade jag 676,59 kr inkl. frakt :)
Hur mkt pluspoäng får du inte om du ger klockan till henneMen nu sa min fru att hon tycker stora klockor är snyggast?
Ingen i XL, synd.Kona Unit för 10.500:- måste ju anses vara ett kap https://www.bikester.se/kona-unit-M1013471.htmlVisa bilaga 567574
Brorsan fick tag på en. Fanns tre i lager i förrgår kväll. I går var de slut.Ingen i XL, synd.
Jag väntar också...Ursprungligen tipsat av användaren glitch.
Nya Garmin Forerunner 955 solar för drygt 4200;-. Jag beställde en, så får man se om den kommer.
![]()
Garmin Forerunner 955 Solar Unisex
21run.com
Jag väntar också...
Har du hört något mer än en orderbekräftelse?Ursprungligen tipsat av användaren glitch.
Nya Garmin Forerunner 955 solar för drygt 4200;-. Jag beställde en, så får man se om den kommer.
![]()
Garmin Forerunner 955 Solar Unisex
21run.com
Idag fick jag fakturan på mailen, men inte någon bekräftelse från butiken att de skickat den.Har du hört något mer än en orderbekräftelse?
Deras Europriser stämmer ju mer äverens med de 6600 för solar modellen som finns hos diverse svenska återförsäljare. Är din faktura på 4205 SEK som står listat på deras svenska sida?Idag fick jag fakturan på mailen, men inte någon bekräftelse från butiken att de skickat den.
Samma här, men vad är haken? Stora lager med klockor när hypen lagt sig?Uppdatering: Har dått leveransmail från DHL nu om att den är skickad!
Nu har bikeshop -35% på det mesta från Garmin!
Hade sidan uppe med 35% på en Varia men när jag lade den i varukorgen bytte den till 20% (normalpris)... och nu verkar alla priser justerade.Köpa Garmin? Kan vara läge nu!!
Laan 84s tips i dagens fynd tråd. Men det känns som det behöver basuneras ut i egen tråd. Det är anmärkningsvärda rabatter. Så anmärkningsvärda att jag TROR det är nåt fel. Aldrig sett sån rea tidigare på garminprodukter. Ett axplock av rabatterna, jag har inte ens valt ut, det här de...happyride.se
Ev ngt knas med deras sida, 35% på det mesta… ?
Samma sak som när man googlar på produkter. De flesta sidor som google fångar upp visar även pris.Nu har Bikeshop-21% på 1040.. Alla andra priser ligger normalt, så kanske inte fel denna gång?
Edit: de behöver verkligen hjälp med sin sida… när man går in på själva produkten är det ett högre pris igen…….
Enhttps://www.bunnyhop.de/Endless-Summer-Sale.htm?a=catalog&p=1221 30% på många cyklar… vill man ha en anthem till bra pris så kan man passa på.
Advanced 1 för under 40 är tyvärr slut.
30% på många Cannondale scalpel också.