Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade ute en annons med såna sadlar för 100:- st/knippet för ett tag sedan men intresset var noll.Bengt-re sa:Vi har i omgångar pratat om att man borde skapa en sadelpool där folk kan lägga alla sina sadlar som man inte gillar och den sadellådan av testsadlar skulle gå runt för utlåning till de stackare som letar efter något nytt som passar deras röv.å
emmer sa:Hade ute en annons med såna sadlar för 100:- st/knippet för ett tag sedan men intresset var noll.Bengt-re sa:Vi har i omgångar pratat om att man borde skapa en sadelpool där folk kan lägga alla sina sadlar som man inte gillar och den sadellådan av testsadlar skulle gå runt för utlåning till de stackare som letar efter något nytt som passar deras röv.å
Det ska nog vara lite dyrare och finare saker för att duga åt dagens bortskämda ungdjävlar :-)
emmer sa:Hade du talat om vad phan du cyklar för typ av cykling och ungefär vad för byxmått du har (och om det beror på välmående eller ej :-) ) så kanske någon kunde gett dig lite tips att avgränsa floran med.
Men det enda vi vet nu är att du har ont i baken...
Konkret sa:Min röv verkar vara en allätare!
Konkret sa:Jag rekommenderar fizik!
Boromir sa:emmer sa:Hade du talat om vad phan du cyklar för typ av cykling och ungefär vad för byxmått du har (och om det beror på välmående eller ej :-) ) så kanske någon kunde gett dig lite tips att avgränsa floran med.
Men det enda vi vet nu är att du har ont i baken...
Jag frågade ju om det fanns något trix/verktyg/redskap/mjukvara eller dylikt för att hitta passande en sadel för jag antar att bakens smak är som baken själv, delad. Och därför i stort omöjligt för någon att pricka rätt med förslag, men för all del.
Jag håller mig till stigarna kring Uppsala till stor del sittandes på en Giant Trance med std Contact upright-sadel som ger mig mindre sveda och värk när jag skippar blöjbyxan. Sadeln är ganska bred medans jag drar medium/32" i byxor.
Obehaget är lokaliserat till några cm nedanför sittbenen.
:)
/T
Känns ju som ett vettigt råd för en fullgung i skogen... NOT.mmmrrrr sa:Det är inte så svårt:
1) Köp Gilles Berthoud
2) Om du är vegan eller vill ha något mindre vattenkänsligt än läder, köp Brooks Cambium
emmer sa:Känns ju som ett vettigt råd för en fullgung i skogen... NOT.mmmrrrr sa:Det är inte så svårt:
1) Köp Gilles Berthoud
2) Om du är vegan eller vill ha något mindre vattenkänsligt än läder, köp Brooks Cambium
(Som Beavis och Butt-Head skulle sagt.)