Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Min kompis Lasse W som jag skall köra Billingeracet med nästa söndag sprang in på 1.21. Inte illa med tanke på att killen fyller 60 i år. Själv springer jag inte lopp längre.
1:29:14 Personbästa
2 av tre mål: under 1:30, under plats 1000, men knappast startgrupp 1A nästa år. Större chans att klara det om jag inte dessutom skall springa Stockholm Marathon och cykla Vättern och överbelastar vaden. Fast det är kul att cykla också.
Sjukt bra tider alla som rapporterat!
Själv drog jag till med 1.30.01.
Vilket betyder att jag måste köra en 9e gång för att kapa dom där 2 sista sekundrarna också! =D
Det verkar som att jag är långsammast på Happy med mina 2.23.01. Enda sättet för mig att hamna på övre halvan i någon resultatlista hade varit om de hade vägt in alla löparna före loppet. Hade kanske tillochmed hamnat i den övre kvartilen i +110-kilosklassen :-D
Mindre viktigt egentligen. Idag känns det hyfsat men bedrövligt stelt...
Satte 1:40:11 förra året, sjukt lack på de elva sekunderna. Satsade på 1:35 i år men se på fan, klockan stannade på 1:40:04 i år. Får bli hård disciplin på kontinuiteten i intervallträningen i vinter...
Edit. väger 90kg, 196cm
Kan vi köra viktning mot vikt (väge 105,5 kg på startdagen...)? Nådde målet under 1.50 och slog samtliga kollegor på jobbet i alla fall. Slutsatsen här är att antingen hänger hela sverigeeliten i löpning på happy eller så är det många som håller tyst :)
Hade tränat riktigt hyfsat i vår, och siktade på 1.22 men så åkte jag på en muskelinflammation för ca 1 vecka sedan och knappt kunnat gå sedan dess...
Men nästa år då jävlar ;)
Kutade runt på 1.14.29. Var rätt nöjd med det pga att jag de senaste sju åren sprungit så lite som jag gjort i år. Men det är ju skönt att man kan överraska positivt någon gång också!
OT skrev:
-------------------------------------------------------
> Kutade runt på 1.14.29. Var rätt nöjd med det
> pga att jag de senaste sju åren sprungit så lite
> som jag gjort i år. Men det är ju skönt att man
> kan överraska positivt någon gång också!
26:a i SM efter att ha sprungit "lite", jo jag tackar jag =)
Shit pommes frites vad ni är snabba. Har själv satt 1.25 som ett rimligt mål att vara stolt över på Stockholms halvmaraton, men i happy-klungan framstår det nu som en rätt mediokert mål.