Din tid på Gbg varvet!

paprikan

Medlem
Din tid på Gbg varvet!
Själv sprang jag idag och det kändes lätt trots att en massa löptid bytts mot cykeltid i vår.

Hade ändå kvar lite krut i benen och sprang på 1.24!

Hur gick det för er andra Happyiter som sprang idag?

Patric

Din tid på Gbg varvet!
Min kompis Lasse W som jag skall köra Billingeracet med nästa söndag sprang in på 1.21. Inte illa med tanke på att killen fyller 60 i år. Själv springer jag inte lopp längre.

Erik

Din tid på Gbg varvet!
1:29:14 Personbästa
2 av tre mål: under 1:30, under plats 1000, men knappast startgrupp 1A nästa år. Större chans att klara det om jag inte dessutom skall springa Stockholm Marathon och cykla Vättern och överbelastar vaden. Fast det är kul att cykla också.

Din tid på Gbg varvet!
paprikan skrev:
> 1.21 som 60 åring, måste vara typ åldersrekord!
> Hoppas man är i den formen vid samma ålder......

Inte riktigt:
Sverige: M60 1.19.44 Rune Bergman Wärnamo SK 08okt24 Mellerud 1984
V-rekord: *M60 1.14.15 Patrick Roussel,FRA 130347 Lyon, FRAU 210908 WB

Din tid på Gbg varvet!
Själv sprang jag inte idag och det kändes lätt.

Sjukt mycket folk överallt

DSC_1521kopiera.jpg ht=585

Ont det gör ont

DSC_1548kopiera.jpg ht=568

/S
6 varv räcker o blir över

Din tid på Gbg varvet!
Sjukt bra tider alla som rapporterat!
Själv drog jag till med 1.30.01.
Vilket betyder att jag måste köra en 9e gång för att kapa dom där 2 sista sekundrarna också! =D

Din tid på Gbg varvet!
Det verkar som att jag är långsammast på Happy med mina 2.23.01. Enda sättet för mig att hamna på övre halvan i någon resultatlista hade varit om de hade vägt in alla löparna före loppet. Hade kanske tillochmed hamnat i den övre kvartilen i +110-kilosklassen :-D

Mindre viktigt egentligen. Idag känns det hyfsat men bedrövligt stelt...

Din tid på Gbg varvet!
Satte 1:40:11 förra året, sjukt lack på de elva sekunderna. Satsade på 1:35 i år men se på fan, klockan stannade på 1:40:04 i år. Får bli hård disciplin på kontinuiteten i intervallträningen i vinter...
Edit. väger 90kg, 196cm

Senast redigerad av en moderator:
Din tid på Gbg varvet!
1.49.41

Kan vi köra viktning mot vikt (väge 105,5 kg på startdagen...)? Nådde målet under 1.50 och slog samtliga kollegor på jobbet i alla fall. Slutsatsen här är att antingen hänger hela sverigeeliten i löpning på happy eller så är det många som håller tyst :)

Din tid på Gbg varvet!
Hade tränat riktigt hyfsat i vår, och siktade på 1.22 men så åkte jag på en muskelinflammation för ca 1 vecka sedan och knappt kunnat gå sedan dess...
Men nästa år då jävlar ;)

Din tid på Gbg varvet!
gabbeon skrev:
-------------------------------------------------------
> 1:30 på första milen, och det på cykel. Kul att
> vara kvast. NOT!

Nä, det var ju det ja sa! :D

Din tid på Gbg varvet!
Kutade runt på 1.14.29. Var rätt nöjd med det pga att jag de senaste sju åren sprungit så lite som jag gjort i år. Men det är ju skönt att man kan överraska positivt någon gång också!

Din tid på Gbg varvet!
Jag ska försöka springa nästa år. 1.40-1.45 bör jag klara. Var anmäld förra året, men tvingades avstå av hälsoskäl.

Senast redigerad av en moderator:
Din tid på Gbg varvet!
OT skrev:
-------------------------------------------------------
> Kutade runt på 1.14.29. Var rätt nöjd med det
> pga att jag de senaste sju åren sprungit så lite
> som jag gjort i år. Men det är ju skönt att man
> kan överraska positivt någon gång också!

26:a i SM efter att ha sprungit "lite", jo jag tackar jag =)

Grattis får man väl säga!

Din tid på Gbg varvet!
Shit pommes frites vad ni är snabba. Har själv satt 1.25 som ett rimligt mål att vara stolt över på Stockholms halvmaraton, men i happy-klungan framstår det nu som en rätt mediokert mål.

Tillbaka
Topp