Drop off comp?

Drop off comp?
Alla med en Coiler eller Stuff har en sådan (om dom inte bytt ut den). Jag vet att ni finns, hjälp snubben. Hna behöver det...

Jag har tyvärr bara kört på en parkering med den gaffeln, tyckte den kändes lite långsam men det är nog bara en inställningsfråga.

Hört ilite rykten om att den self destruct, men jag vet inte hur sanna dessa rykten är...

Senast redigerad av en moderator:
Drop off comp?
[fylletalk] Kan inte ni två starta ert eget forum? Bara för er två) (och DiU). Hade ibland varit _väldigt skönt_......... [/fylletalk]

Drop off comp?
Ja, tänk vad nice det hade varit. Ett not-so-happy forum. Åldersgräns max 17år.

Gaffeln är bra tycker jag. Den bästa OEM-gaffel jag provat. Når ju inte upp till övriga Z1or, men det gör inte heller prislappen. Funkar mer än väl de första åkåren. Grundar mig på polarens 110mm som sitter på en Kona Stuff.

Senast redigerad av en moderator:
Drop off comp?
Har bara provat gaffeln som sitter på Stinky -05 orginal.
Den har samma typ av dämpning som alla andra drop-off -05 gafflar.
Tyckte den funkade rätt okejj. Den hade ju såpas mycket slaglängd att den var mjuk och fin. Dom kortare street och dirt gafflarna vet jag inte om dom är lika mjuka.

Luft i ena benet och SSV dämpning i andra. Antar att du ska ha den till street/urban. isf är det en skön gaffel, som inte väger som det tyngsta DJ-gafflarna.

Håller med Westman att dom inte är som en Z1a direkt.
Men den är prisvärd.

Drop off comp?
Annars kan du alltid köpa min Manitou Stance Flow 120mm's gaffel. Funkar bevisligen inte till DH, men lär vara helt okejj till street. Den gungar ju inte i alla fall när man trampar. :-)

Drop off comp?
Pbeijer: Nej, hela gaffeln fungerar helt okejj nu efter Åre. Menade som sagt att han skulle ställa den på 120. Dock verkar det som om gaffeln är ganska beroende av gaffelbens fett.

Drop off comp?
Westman skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, tänk vad nice det hade varit. Ett not-so-happy
> forum. Åldersgräns max 17år.
>

Det finns redan ett sånt.
lunarstorm

Tillbaka
Topp