Låter ju inget vidare bra då. Vanlig däck-salami kan man ju oftast köra på tills däcket är helt slut om det inte är stora hål som behöver sys. 😉Jag har testat Dynaplug en gång. Fick ett litet hål på sidan av mina Rocket Ron efter att har kört alldeles för aggressivt utför. Det funka bra. Höll helt tätt hela vägen hem. Sedan slängde jag dock däcket för säkerhets skull.
Anledningen till att jag funderar på Dynaplug är att jag har ett multiverktyg som man laddar med en sådan plugg. Om de rekommenderas så har jag tänkt att köra med det där multiverktyget med en sådan plugg monterad i verktyget.Är det inte exakt samma sak som "salami" (gummerat snöre) fast med en metallplugg i änden? Har man inga problem att få in salamin i vanliga fall så ser jag inte vitsen med att ha en vass pigg inne i däcket efter lagning. Finns ju möjlighet att den skapar oreda vid genomslag i ett senare skede.
Håller med, tokenkelt att få dit Dynaplug! Har testat med bacon men får inte till snitsen med dem…Fördelen upplever jag vara att det går snabbt att trycka i en Dynaplug jämfört med att fippla med en salami. Men jag kanske bara saknar salami-träning 🤷
Alltid kul med leksaker, vad heter den här..?
Alltid kul med leksaker, vad heter den här..?