En liten cykelfilm

swamper

Medlem
En liten cykelfilm
Just nu stormar det och påminner mest om höst här uppe. Så jag tänkte jag skulle tipsa om en liten filmsnutt från en cykeltur jag gjorde förra sommaren. :-) Inget märkvärdigt så, men lite kul att dela tänkte jag.

Ta en kik vetja:

En liten cykelfilm
Har du hundenheten på dig själv så cykeln vet var du är då du går ifrån den.. :) Tänkte genom att du kör med Astron...

Rolig film, tyckte det såg ut som Vilhemina på första klippen men var inte hundra... :)

Är impad av er som ids ställa ut kameror och sedan cykla förbi dom, för att åka tillbaka och hämta dom igen.... :)

En liten cykelfilm
Hehe, jo precis, man vet ju aldrig. :-)

Man tager vad man hafver helt enkelt, mobil hade ju förvisso varit smartare för att bättra på runkeeperstatsen..

Tack, jo det stämmer det är Vilhelmina, följer E45 norrut en bit innan jag viker av.

Det alla dessa filmer av Lars Monsen och Peter Nylund som förstört en, därför orkar man springa fram och åter och rigga stativ. Räknade och det var ett antal extra kilometer på denna tur enbart för att rigga kamera, får se det som träningsbonus. :-)

En liten cykelfilm
swamper sa:
Tack, jo det stämmer det är Vilhelmina, följer E45 norrut en bit innan jag viker av.

Det alla dessa filmer av Lars Monsen och Peter Nylund som förstört en, därför orkar man springa fram och åter och rigga stativ. Räknade och det var ett antal extra kilometer på denna tur enbart för att rigga kamera, får se det som träningsbonus. :-)

Ja, precis, nu börjar det klicka. Nästansjö, det är väl vägen upp förbi brukshundsklubben?

Ser ut att ha varit en trevlig runda, nöjdast såg du ut efter dassbesöket.. :) Det är iaf bra att sörlänningarna får se något annat än Åre från Norrlands inland... :)

En liten cykelfilm
Tack Jimel, det var det.

h.g.j precis, jag passerar Brukshundsklubben på väg tillbaka. Haha, jo det var ett bra dassbesök.

Ja jag känner väl ett ansvar att förmedla bygden. Kommer nog snart fler filmer men då från bushen med fattyn, finns ju klockrena MTB spår och stigar här som utsocknes folk knappt vet om, för att inte tala om alla skoterleder vintertid. För som du säger norrland är ju mer än Åre. ;-)

Tillbaka
Topp