Jonas skrev:
-------------------------------------------------------
> Ville: Absolut intressant, mycket att tänka på så
> man glömmer lätt - tack för påminnelsen. Skall
> fråga dom om laser, man vill ju tro att dom
> föreslagit det bästa alternativet... men värt att
> fråga antar jag. Du vet inte vad den heter mer
> specifikt?
>
> rikard: Kanske stämmer, skall kolla upp det där
> med enhjuling och krasher... Bmx är uteslutet,
> fick inte ens köra landsväg (frågade eplicit, då
> jag gillar det och redan har hojen för det) då det
> skulle innebära ett tryck mot leden.
>
> Tackar.
Ajaj sorry för onda handen, men nu ger du sjukvården alldeles för stor credit om du tror att dem föreslår den bästa metoden, dem föreslår den metod som kostar minst för dem i reda pengar och arbetsinsats, så du ska inte bara fråga utan du SKA ställa krav!!
Ta reda på vilka metoder som finns tex laser som nämts ovan och kanske finns andra med och så kräver du att få det, dem kommer att säga nej men då går du bara upp en nivå i hierarkin och kräver igen och igen tills du får som du vill, sorgligt men sant :-(
För mig tog det sex år och oräkneliga samtal och läkare innan jag fick min vilja igenom och det var endast för att jag träffade en läkare med kurage nog att gå emot sina kollegors (100% säkra men i efterhand konstaterat helt felaktiga diagnos), och visst det hjälpte att han var klinikchef och tillika chefskirurg och jo det var hans om skruvade ihop mig när det blev dags ;-)
Klart du kan köra enhjuling, bara göra som "Nappe" och stoppa in handen innanför jackan så kan du inte ta emot dig med den!!
Bosse