Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Kangas verkar ha kraschat illa idag, hämtad med helikopter.
Luthman Photography sa:Jag trodde att Wallner skulle skippa rejset pga sin hjärnskakning?
marr sa:Luthman Photography sa:Jag trodde att Wallner skulle skippa rejset pga sin hjärnskakning?
Var ser man att han är med?
Luthman Photography sa:marr sa:Luthman Photography sa:Jag trodde att Wallner skulle skippa rejset pga sin hjärnskakning?
Blah, min telefon spelade spöke med mig och visade inlägg från högre upp i tråden. Bortse från mitt tidigare uttalande.
Luthman Photography sa:marr sa:Luthman Photography sa:Jag trodde att Wallner skulle skippa rejset pga sin hjärnskakning?
Blah, min telefon spelade spöke med mig och visade inlägg från högre upp i tråden. Bortse från mitt tidigare uttalande.
vitalmtb sa:doping? as in lance armstrong kinda doping or more like testing positive for weed or such?
theBrand sa:Kan hända att det blir lite omskakning i resultatlistorna under vintern kanske...
https://www.vitalmtb.com/forums/The...moval,10326?exclusive_forum_user=false&page=1
theBrand sa:
Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
theBrand sa:Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
Lustigt sammanträffande eller hur?
?
larsaw sa:theBrand sa:
Wow! Så jävla tråkigt!!!
Iof inte förvånad iom att det som vanligt rör sig om en ”ung” sport utan dopingkontroller där unga människor tjänar sitt levebröd på att vara SNABBAST. Vissa gör det mha ”enduro-lines”, andra på ANNAT sätt...
Jag kan inte påstå att jag är förvånad att det är just du som skriver det! ?Luthman Photography sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
?
Jag kan inte påstå att jag är förvånad att det är just de två som testat positivt.
Luthman Photography sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
?
Jag kan inte påstå att jag är förvånad att det är just de två som testat positivt.
Vikdork sa:Luthman Photography sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
?
Jag har dålig koll på åkarna mer än att dom tillhör eliten, kan du utveckla?
happymtb.fr sa:Jag kan inte påstå att jag är förvånad att det är just du som skriver det! ?Luthman Photography sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
?
Luthman Photography sa:Vikdork sa:Luthman Photography sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
?
Jag är en fördomsfull lite man som tycker att det är konstigt när någon/några kan vara så pass överlägsna som Rude varit tidigare år. Graves har väl främst haft en massa oflyt och en hel del mekaniska problem, sen vet man väl inte hur länge hans hjärncancer spökat i bakgrunden.
Vikdork sa:Luthman Photography sa:Vikdork sa:Luthman Photography sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Har de gamla teamkamraterna delat läppsalva?
?
Jag är en fördomsfull lite man som tycker att det är konstigt när någon/några kan vara så pass överlägsna som Rude varit tidigare år. Graves har väl främst haft en massa oflyt och en hel del mekaniska problem, sen vet man väl inte hur länge hans hjärncancer spökat i bakgrunden.
Tror du samma om Ravanel och Sam Hill?